Momentele cand , dupa ce ai fost un suflet ranit apoi ai intalnit un alt suflet ranit cu care sa ai o relatie in care toate partile tale sfasiate sa se reintregeasca sunt momente in care sufletul tau se impaca cu sine insusi . dar dupa ce i.ai provocat rani mai mari decat oricare altele din univers , nici macar fortele nucleare tari nu va mai pot reapropia . sunt zile cand certurile noastre erau ca cea mai intunecata parte a galaxiei pe care nici soarele nu a putut sa le lumineze iar impacarile erau atat de relaxante incat orice stea ar fi putut pali in fata iubirii noastre . sunt sentimente intre noi care acum ar distruge constelatii intregi , ar sterge de pe intregul cer orice urma de licar oricat de abstract ar parea lucrul asta . ti.am frant inima de atatea ori iar tu m.ai iertat de tot atatea . absurd este ca dupa tot ce s.a intamplat intre noi , cand ne intalnim , cand privirile noastre se intretaie , ochii tai reusesc sa strapunga orice sunt , fiinta mea si toata structura mea , facandu.ma cea mai groaznica persoana , inghetand in mine orice reactie logica , punandu.ma in ipostaza in care orice pozitie ar avea corpul meu , sufletul meu se transforma intr.un pres penibil in fata ta . tot ce esti tu , m.a facut ceea ce sunt eu astazi . pe o parte iti sunt recunoscatoare pentru toate amintirile si emotiile pe care niciodata nu voi mai avea ocazia sa le mai traiesc cu alte persoane sau pentru faptul ca in tine gaseam un refugiu emotional , dar pe de alta parte te urasc ca m.ai lasat sa plec .. Dar o meritam . meritam cu desavarsire sa fiu tratata astfel dupa ce sufletul tau a absorbit toata vina in locul meu. esti tot ceea ce mi.am dorit vreodata iar toate greselile mele m.au facut sa nu.mi mai doresc nimic in afara de inca o sansa in fata ta .. Te.am iubit . te iubesc si cred ca te voi iubi toata viata mea pentru ca tu m.ai facut sa realizez ca facandu.mi planuri copilaresti cu tine am descoperit cat doare o greseala infima si cum iubirea ajunge la apogeu apoi dispare ..
CITEȘTI
Aproape doi ani lângă tine part.I
RomanceMomentele cand , dupa ce ai fost un suflet ranit apoi ai intalnit un alt suflet ranit cu care sa ai o relatie in care toate partile tale sfasiate sa se reintregeasca sunt momente in care sufletul tau se impaca cu sine insusi . dar dupa ce i.ai provo...