Sevgili antep fıstıklı çikolatam ''A ithafen yazılmıştır.
multimedyada yanlızlık senfonisi: model
iyi okumalar...
Hepimizin çocukluğumuza dair en az birtanecik olsun güzel anımız vardır .bazen bir anlık dalgınlıkla, geçmiş dediğimiz basit görünen ama insanların ruhlarını derinliklerinde saklı bu kavramda buluruz kendimizi.Ve bu geçmiş dediğimiz illet insanların peşini bırakmaz .Ne kadar kaçarsak kaçalım daima ensemizde geçmişe dair ürpertici nefesi hissederiz.
Çoğu insan geçmişine sırtını dönüp yüzleştiğin de geçmişin saf tozları gözlerine kaçar. içtenlikle ,buğulanmış gözlerle geçmişlerine gülümserler.ruhumuzda bıraktığı izler ömrümüzce geçmez.
Her insan bir çocukluk yaşar.Her insanın kalbinde bir çocukluk yatar.
FLASH
Bugün en bi sevdiğim gündü .bugün babamla parka gidicektim.
düşüncesi bile beni heycanlandırıyordu.
hemen yatağımdan inip paytak paytak adımlarla lavaboya gittim.yüzümü bi güzel yıkayıp tıpkı annemin bana öğretiği gibi dişlerimi fırçaladım.ağzımı güzelce çalkalayıp odama geri döndüm.hemen giyinip aşağı inmeliydim.dolabımın kapağını yavaşça açtım. En bi sevdiğim kıyafetlerimi giyinip mutfağa gittim. Annemle babam bana hayran hayran bakarken sandalyemi çektim ve küçük bir günaydın faslından hemen sonra kahvaltımı yapmaya koyuldum.
Babamın sıcak elini tutarak parka doğru ilerliyordum.Başımı, babama uzattığım koluma doğru çevirdim.babamlayken kendimi hep güvende hissederim .çünkü benim babam en güçlü babadır.İnsanlar sevdiklerini korurlar babam da beni daima korur.
Gülümserek babamın elini biraz daha sıktım bu bana güven verir.
parka girdiğimizde,sevgili babacığımın güven veren ellerini (!) bırakıp en bi sevdğim şeye doğru gülümseyerek koşar adımlarla ilerledim .kalbim çok hızlı atıyordu.
SALINCAĞA hızlıca binip babamı bekledim.bedeninin o yine sıcak ve güven veren varlığını hissedince arkamı dönüp en hınzır gülücüklerimi armağan ettim.
- hazır mısın prenses.dedi babam gülümseyerek .arkamı dönüp kollarımı havaya kaldırdım.
-evettttt .diye bağırdım heycanla.Parkta bir biz vardık bir de simitçi amca,
sesim parkta adeta yankılanmıştı. Babam yavaşça bani sallamaya başlayınca
-daha hızlı baba .Daha hızlı .En yukarı. diye çığırdım mutlulukla .babam tam da istediğim gibi beni en yukarı kaldırıyordu.
Başımı gökyüzüne çevirip gülümsedim.Salıncak her yukarı çıkışında sanki gökyüzü beni o sonsuz mavisine alıyordu. Sanki bende bir kuş misali uçuyordum. Gökyüzüne doğru uçtukça sanki içimdeki serçeler hayat buluyordu. Kahkahalarımı içimde tutamıyordum.Kalbim hiç olmadığı kadar hızlı atar olmuştu.
.Ve ben gökyüzünün maviliğine daha çok karışmak istercesine:
-daha çok salla baba ,daha yukarı .diye kahkahalarımın eşliğinde bağırıyodum .Gözlerimden mutluluk akıyordu adeta.yüzümü okşayan rüzgara karşı tebessümüm dahada genişledi.babam her yukarı itişinde karnım gıdıklanıyor daha da gülüyordum.
Daha çok gökyüzüne dalmak için,daha çok mutluluğu tatmak için, daha çok uçmak için ,daha çok bu tarif edilmez duyguyu tatmak için, hepsinden daha çok yaşamak için...
Şuan 14 yaşında lise öğrenci adayı bir kızım.Ama hala salıncağa binmeyi herşeyden çok seviyorum.ve içimdeki şu çocusu kız ben kaç yaşında olursam olayım,hiç ölmeyecek. En bi sevdiğim şeydi gökyüzü ,ve ona ulaşmamı sağlayansa EN Bİ SEVDİĞİM BABAM DI DAİMA ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mavi kokulu hikayeler
Short StoryBir çok insanın bir çok duygusu vardır.ve yahut hisleri.bazıları bağıra bağıra deli gibi çığırır ,içini döker bu aleme, bazıları da vardır ki hissettiği her şeyin içinde sesizce kalmasını ister ,sadece SESSİZ. Ben hiçbirini yapmadım...