Hej mit navn er Runesia, jeg er 12 år gammel og er ret stor fan af Page Four!!
Jeg har ikke haft den barndom som de fleste ville have, faktisk stik modsat...!😓
~~~~~~~~~~~~~~~FLASHBACK~~~~~~~~~~~~~~~
Jeg var 3 år.. 3 pr første gang min far forlod os! Det tog hårdt på min mor, enlig mor til 2 sønner på 10 år og 5 måneder og en datter på 3 år.. Hun begyndte at slå mig osv da jeg var 5, men har ALDRIG gjordt mine brødre noget.
Hun har hadet mig siden jeg skiftede skole første gang, og hun har aldrig rigtig kunne lide mig...
Den 18 August 2010 blev min mor kæreste med hendes ekskæreste, ja ekskæreste de slog op den 5 Marts 2015.. Men tilbage igen. Da de blev kærester stoppede hun med at slå mig og begyndte at blive sødere ved mig, der var kun nogle få MEGET voldsomme skænderier i den periode de var kærester mellem min mor og jeg...Da de slog op kom vi tilbage til hverdagen som jeg havde kendt i 4 år, men det var faktisk slemmere fordi at imens de var sammen var jeg begyndt at hjælpe med at gøre rent osv.. Men det blev voldsommere fordi at jeg skulle gøre rent fast og alle mulige andre huslige ting, men hver gang jeg gjorde noget havde beg gjordt noget galt, også selvom hun ville have mig til at gære det sådan som jeg havde gjordt. Det var meget sjældent jeg ikke fik en flad for det, for ja jeg fik mindst 1 FLAD for at gøre noget forkert..!
Ja i har faktisk ikke hørt noget til min far i denne periode.. Og det var faktisk fordi vi (min lillebror og jeg) ikke så ham så meget, faktisk næsten kun hans kæreste.! Så ja ham har jeg ikke rigtig noget at fortælle om..
Når men da min mor har slået mig i noget tid igen er jeg begyndt at komme MEGET hos min far, jeg boede der faktisk selvom min adresse var hos min mor..!
YOU ARE READING
Tomrum (Page Four)
FanfictionHandler om Runesia og hendes liv i de første kapitler, og ellers bare en fanfiktion om Page Four