(Den hånd han holder er min)
Ja Page Four er mine idoler.. De er nogle fucker søde drenge, de er lækre, og så synger de bare med den dejligste engleklang jeg nogen sinde... Ej ok Runesia, tag dig lige sammen her.. Jeg har det virkelig med at blive forelsket i dem når jeg snakker/forklarer om dem..!
Når men idag skal jeg til koncert med drengene og jeg glæder MIIIGH SÅ MEGET..
Jeg har skrevet med 2 piger inde på pagers.. Pagers er en Facebook gruppe hvor pagers kan ligge ting op af Page Four osv!
Når men jeg har skrevet med en der hedder Emma som også bor i Ballerup, og vi lavede en aftale om at vi skulle mødes ved baresso kl 10:30! Og så har jeg skrevet med Camilla som var i Ballerup Centret med en af hendes veninder som hedder Mathilde, dem havde jeg lavet en aftale om at komme hen til med Emma.. Jeg sad i bussen og der var 5 min til at jeg var der! Jeg gik gennem centret og ned til Baresso hvor det tog Emma og jeg 5 min at finde hinanden, bag efter skrev jeg til Camilla og spurgte hvor de sad da jeg jo aldrig har mødt dem før. Men ja vi havde kemi sammen og det hele var bare godt, drengene gik på kl 13 så vi havde massere af tid til at lære hinanden at kende ekstra godt. Vi besluttede os for at Camilla og Mathilde gik ud og se om de kunne finde drengenes bus, de kom tilbage 7 min efter og så gik jeg med Mathilde der op... Og ja når man elsker drengene og billeder så skulle vi da også lige tage nogle billeder foran bussen!!
------------------------------------------
Kl var blevet 12:43 og vi aftalte at rejse os op, vi stod og snakkede lidt da borgmesteren går på og fortæller nogle ting om Page Four, Hvad der skulle ske, Koncerten osv.. Da kl er 12:57 får jeg øje på drengene og begynder at skrige (ups undskyld Camilla og fremmede familie medlemmer hvis jeres trommehinde sprang) musikken begynder til Magi I Luften og drengene løber op på scenen, og pigerne bag mig skubbede mig op i hegnet....Der er nu gået 15 min og fansne blev ved med at skubbe mig sad min fod fast i hegnet, jeg begynder at græde virkelig meget og Jones opdager det.. Da der er gået lidt tid spiller de Fucking Smuk Jonas tager min hånd tre gange mens han synger til mig, Pelle gør det en gang, Lauritz har jeg øjenkontakt med 2 gange mens han synger til mig, og Stefan DSV kun en gang hvor jeg fik øjenkontakt med ham, men han blinkede jo stadig til mig (selvom han blinker til alle😂😂❤️)
Koncerten er nu slut og vi stiller os i kø til autografer og billeder..
Forfatter besked!!
Hej alle sammen som læser denne bog..
Jeg har fået bud på Grislinger og Geder..
Så hvis i læser med så vil jeg gerne bede om hjælp til hvad det skal være..
Grislinger=##
Geder=<<<TAAAAARK FORDI I LÆSER MIN BOG!!❤️❤️
ESTÁS LEYENDO
Tomrum (Page Four)
FanficHandler om Runesia og hendes liv i de første kapitler, og ellers bare en fanfiktion om Page Four