Stc studiet

327 13 1
                                    

Det var endelig blevet vores tur..

jeg humpede halvt op af trapperne da Ped så at jeg havde et problem med at komme op, "Har du brug for hjælp" spurgte Ped "Ø..Øhhhm ja tak" svarede jeg og han løftede mig op på scenen hvor de andre var. Vi fik taget billeder med Ped og gik/humpede over til Stef som skrev en autograf til mig og vi fik taget billeder, så videre til Jones.. "Er du okay?" Spurgte han mig og hentyd til min fod "Øh.. Sådan ca, den gør stadig vildt ondt men det er nok bare slaget" sagde jeg og smilede til ham, han gengældte smilet og vi fik taget billeder og snakket lidt.. Til sidst humpede vi over til Lau.. "Hej er du ikke Runesia?" Spurgte Lau "Øhm jo.. Hvor ved du det fra?" Spurgte jeg ham "Min lillebror snakker virkelig ikke om andet end dig, og han er virkelig glad for at skrive med dig" sagde han "Men vi skriver ikke mere og vi har ikke skrevet sammen i en halvanden måned" sagde jeg "Men han snakker uafbrudt om dig, du fylder virkelig hans tanker" sagde han igen "Hmmm.. Mærkeligt vi droppede kontakten fordi jeg fik dødstrusler efter jeg var begyndt at skrive med ham.. Så begyndte vi at skrive igen men nu skriver han at han ikke vil skrive så meget med mig, fordi jeg skubber ham væk fra hans kæreste/flirt.. Og det har han også skrevet til de andre piger" sagde jeg igen "Ej det er jeg virkelig ked af at høre, men vil i ikke vente til vi er færdige så kan vi snakke videre bag efter?" sagde han "øhm jo self men må vi ikke lige få taget billeder og vil du ikke skrive din autograf på min sko?" Spurgte jeg ham. Han sagde self jo og vi gik ned fra scenen, men da jeg kommer ned ser jeg hende jeg barnepige for og hendes familie, så jeg går ho lige over og siger Hej.. Vi står og snakker lidt da Jesper (hendes far) siger "Når Runesia hvad laver du så her til en Page Four koncert?" "Jeg er her self for at høre mine idoler hvad ellers?" Siger jeg med et grin "Haha fair nok" siger han igen med et grin "Når men hvad laver i så her?" Spurgte jeg faktisk ret nysgerrigt "Altså jeg var her bare for at se min Fætter og for at se hans søn optræde" siger han med et grin. Jeg er helt mundlam og hele familien begynder at grine ad mig da jeg står med åben mund, jeg spørg ham så "Hvem er det fra bandet du er i familie med?" Han svare "Lauritz" og griner.. Jeg taber kæben igen og begynder lidt at fangirle "Vil det så sige at jeg er i familie med Lau? Altså du har jo været kærester med min mor i 3 år, og nu er jeg jo lidt ligesom i familie med jer nu hvor jeg passet Amanda og Kevin så meget!!" Siger jeg, nærmest råber for flere mennesker stopper og og kigger med store øjne på mig inkl Lau!! (Ups PINLIGT)!! "Altså på en måde er du jo for du er jo en del af familien, men ja" Siger han mens han prøver at holde masken, men det går ikke så godt for efter 2 min er han flækket af grin "Men det er jo MEGA akavet, for jeg har jo flirtet MEGA meget med Aksel og nu er vi jo lidt i familie men lige meget, jeg tager det ikke som om at jeg er i familie med dem!!" Siger jeg og rødmer MEGA meget der hvor jeg snakker om Aksel...

7 min efter at vi havde den snak står jeg stadig og snakker med dem, og får et MEGA chok da Lau kommer hen og snakker med de andre.. Han står lidt og snakker med de andre, da der er gået 10 min spørger han "Når Runesia er du klar til at komme med for nu er de andre drenge godt nok utålmodige?" "Jaja jeg er klar" Jeg siger farvel til de andre og tager Amanda op og krammer hende, lige da jeg skal til at sætte hende ned siger hun "Farvel bamse.. hyg dig.. Jeg kommer til at savne dig, men husk at jeg elsker dig" og så kysser hun mig på munden. Jeg svare hende "Farvel puttegøj.. Vi ses.. Jeg kommer virkelig også til at savne dig men husk nu vi ses snart igen og jeg vil altid elske dig mere end du tror" og kysser hende så på panden, sætter hende ned, rusker Kevins hår og siger "Farvel Kevin vi ses snart" og inden han når at svare tager Lauritz mig i armen og hiver mig afsted op mod et lille rum.. Kevin råber dog "Vi ses Runesia, Skriv lige med far og find en dag snart hvor du kan komme" Jeg smiler for mig selv..

Vi er nu kommet op i rummet og Lau spørger mig "hvor jeg kender de andre fra?" Jeg forklare ham HELEhistorien.. Og da jeg er færdig kommer de andre og spørger ind til mig osv..

Drengene skal videre til studiet og drengene snakker lige om noget.. 2 min efter står Ped foran mig "Runesia vil du med i Studiet?" "Jada self vil jeg det!!" Siger jeg på en måske lidt for ivrig måde, for drengene begyndte da også at grine sindsygt meget, faktisk så meget at de skrald griner......................................................... På fucking gulvet!!! ARGHH de drenge er onde

Vi var nu halvvejs på køreturen, Jones og Ped sov, og Stef sad og slappede af og hørte MEGA høj musik i høretelefoner.. der var 17 min til at vi var ved studiet og der var helt stille.. Men så brød Lau stilheden og sagde midt ud i det blå "Runesia du skal være sådan 100% ærlig nu, hvor meget elsker du så Aksel" "Lau for at være ærlig så elsker jeg ham nok højere en skalaen, men det er ligemeget for han har jo en anden.. Og hun er sikkert 900 gange bedre end mig" "Men Runesia.. Jeg tror han lyver når han skriver til dig, for han snakker uafbrudt og konstant om dig" "Lau kan vi ikke lade være med at snakke om det da jeg ikke vil tænke på det, jeg elsker ham.. Men han skal også elsker mig"

Lau nikkede som svar, men da Lau nikke tog Stef høretelefonerne af og sagde "Hvad snakker i om?" Jeg kiggede på Lau og så han også kiggede på mig.. "IKKE NOGET" sagde vi i munden på hinanden, Han løftede det ene øjenbryn "Sikker?" Vi nikkede..

------------------------------------------

Vi har nu været i studiet i 3 1/2 time og drengene har spillet en masse musik..
Jeg spurgte ud i det blå "Øhm.. Drenge hvad er klokken enlig?" Ped kiggede på sit ur "SHIT KLOKKEN ER ALLEREDE 23:45" "FUCK JEG SKAL JO I SKOLE I MORGEN!!" Sagde jeg.. "Når nej jeg går jo ikke i skole mere!!" Forsatte jeg, drengene kiggede med et hen på mig med hvorfor-går-du-ikke-i-skole blikket.. "Drenge jeg går ikke i skole fordi jeg får MEGA mange dødstrusler og MEGA meget hate!!" Sagde jeg og brød sammen igen, drengene løb hen og krammede mig, og Lau spurgte om vi ikke skulle går hjem ham! Vi sagde alle jo og begyndte at gå!! Drengene stoppede op halvvejs og så spurgte Stefan "Når Runesia hvor gammel er du så enlig?" "Jeg er kun 12 år 13 om 19 dage" "Kun 12?" Udbrød Ped "Jep men jeg er meget mere moden end de fleste på min alder" de nikkede sig alle enige og efter 5 min sagde Lau "Runesia vi syntes lige at du skal vide at du er den lillesøster vi aldrig fik og vi vil ALTID være der for dig" "Awwwwe drenge i er også de storebrødre jeg ALDRIG fik!!"

Vi gik videre og efter 6 min stod vi foran lejligheden..

Vi gik i i stuen og drenge smed sig i de 2 sofaer der var, jeg lagde mig oven på Lau og Jones som sad i den ene sofa.. Og Stef satte en film på, en Disney film, men ikke en hvilken som helst Disney film, nej min y-Disney film, nemlig løvernes konge..

Da der var gået 30 min kun e jeg næsten ikke holde mig vågen.. Og det sidste jeg hørte var Lau der sagde "Nurgh er du træt prinsesse?" Jeg nikkede og faldt i søvn..

------------------------------------------

Hej mine geder..
Jeg vil gerne sige at jeg havde planlagt at det skulle være dobbelt så langt men jeg venter da jeg, idag kl 00:07 får en besked fra min far hvor der står "Så er du squ blevet storesøster kl 23:31!!❤️" så jeg tænkte at jeg bare ville udgive den nu hvor jeg har tid...

Jeg ville også sige at hvis i godt kan lide min historie så må i MEGET GERNE DELE MIN BOG..
Det ville betyde ALT hvis i ville dele den med venner og veninder..!❤️

Tomrum (Page Four) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang