Şu an yeni evimize doğru gidiyoruzzz . Tabii ki müzik dinleyerek . Yol 4 saatmiş ve biz birazdan orda olacacağız . En azından babam öyle söyledi . Yolda kaza yapmış insanları görünce çok fazla sıkıldım . Yolun düzgün olduğu söylenemez . Tam yeni okulumu düşünüyordum ki babam bizi çok güzel bir semtin ortasında durdurdu . Ve bize süprizini açıkladı . Evimiz 6 +1 ve havuzlu olduğunu söyledi . Tabii ki çok sevindim ama eski evimizide özlemiştim . Babam eski düzenimizin bozulmasının özrü olarak evimizin eşyalarını kendisi önce seçip , düzenletmişti . Bu arada Melis ler birazcık 😂 zenginmiş . Özel okul , yeni dev kadar ev falan ! 😂😂 eve gelince çok heyecanlandım ve her yeri karıştırmaya başladım . Doğrusu ev mükemmeldi . Odama girdim ve gözlerim kamaştı . Odanın duvarları gökyüzü mavisi ve yatağımın köşesi , yani başlığın uçlarında bulut şekilleri vardı . Melek kantlarına benziyordu . Dolap beyaz ve tüm mobilyalar beyaz ama duvarlar ve tablom açık maviydi . Eski odam sadece beyazdı ve eşyalarda odamı renklendirmiştim . Ama bu odamı çok daha çokkkkkkk sevmiştim . Yatağımda çok yumuşaktı . Önce kıyafetlerimi yerleştirdim . Sonra güzel bir banyo yapıp tabletimi ve telefonumu alıp selfieler çekip kolajladım ve instagramda paylaştım . En iyi arkadaşım , sırdaşım olan Ada 'yı aradım . Onunla yarım saat konuştuktan sonra annemin söylediği pizzayı afiyetle yedim . Kitap okudum ve yarın için heyecanla uykuya daldım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Okul Günleri
ChickLitEvimizi babamın işi yüzünden değiştirdik . Ve okulumda değişti . Zaten bu çok nomal . Hep aileden birinin işi yüzünden taşınılırya !!!