Okula Kayıt

43 1 0
                                    

   Bu sabah 10.30 da uyandım . Kahvaltı etmeden önce duş aldım ve altıma siyah yırtık kot , üstümede düz beyaz bir T- Shirt giydim . Hafif bir rimel , açık pembe alt yönlü bir kırmızı ruj sürdüm . Yanıma da telefonumu alıp ailem ile birlikte markete alışverişe gittik . 5 aydır abur cubur yemedim ve eve bir dolap dolusu yiyecek aldım . Şaka şaka 😢 sadece iki poşet . Aslında o da çok ama olsun . Eve yiyecek ve bazı diğer malzemeleri aldık . Eve gelince kahvaltı yapıp babamla birlikte okula kaydımı yaptırmaya gittik . Bu arada biz eve pazar günü geldik ve babam salı gününe kadar izinli . Sadece söylemek istedim . Neyse biz konumuza geri dönersek okulun yolunu tuttuk . Aslında okul çok hojdır ama banena . Der demez mükemmel bir bahçeye ve dış görünüme sahip bir okulun önünde durduk ve burasının benim bu seneki  okulum olduğunu anladım . Okulun içine girince herkes tip tip baktı ve ben çok utandım . Okula kaydımı yaptıktan sonra okulu gezdim . Okul gerçekten mükemmel ve yine mükemmel 😍😍😍. Daha sonra okul kıyafetlerini almaya gittik . Okul kıyafetleri pek hoş olmasada giymek zorundaydım . Bu okul ortamından çok sıkılmaya başlamıştım ki babam eve dönmemizin haberini verince çok  sevindim . Eve gelince biraz TV izledim . Daha sonra yarın okula başlayacağım için 8. Sınıf kitaplarından  biraz çalıştım . Annemle birlikte dışarı çıkıp dışarıyı keşfettik ve dışarısı gerçekten çok güzel . Çok güzel tema parkları vardı . Çok beğendim birazcık alışveriş yaptım . 100 metre sonraki caddelerde mükemmel şeyler satıyorlardı . Biraz bişeyler aldım . Çoğu küpe ve ruj . Ama gezerken çok eğlenmiştim eve geldiğimizde kitap okudum . Annem akşam yemeği yaptığını söyledi . Ama aç değildim sadece biraz abur cubur yemek istiyordum . Teen Wolf  izleyip iki paket jelibon  yedim  . Midemin bulandığını hissettiğimde uyumak için yatağımı açtım ve uyumaya çalıştım . Biliyorum çok klişe ama gerçektende heyecandan uyku tutmuyor ki yaaaaaaaa !!!!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 20, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yeni Okul GünleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin