23. Féltékenység.

1.1K 56 9
                                    

Harryvel szétválunk és az illetőre néztünk. Niall.

-Mi a francot csináltok? Az ember alszik 2-3 órát és amikor felkel, nincs mellette a barátnője, majd keresi, és megtalálja a legjobb haverjával összebújva.- mondja idegesen és fenyegetően néz Harryre.

-Haver mi van veled? Nem történt semmi!- mondja Harry összehúzott szemöldökökkel.

-Szerinted mi? Faszom. Hát nem a barátnőmmel ölelkezel itt kint??!  - emeli fel a hangját Niall.

-Niall! Nyugodj már le, nem volt semmi! Csak megöleltük egymást!!- emelem fel én is a hangom, és rászólok a barátomra aki kikerekedett szemekkel néz rám.

-És még véded is? Fantasztikus!! A saját barátnőm ellenem van! Hagyjatok békén! - ordibál rám, majd hátat fordít nekem és beviharzik az épületbe. A mellette el sétáló vendégeket, szinte fel löki, hevessége miatt.

-Ez megőrült.- mondja Harry, és mind ketten abba az irányba nézünk, amerre Niall ment.

-Ez durva volt azért... Nem tudom mi baja van. -suttogom.

Harry a vállamra helyezi kezét, és simogatja azt. -Ne aggódj, majd lenyugszik! Amúgy eddig soha nem zavarta, ha megöleltük egymást, nem értem. Biztos bal lábbal kelt fel.- mosolyog rám, majd a fülem mögé rak egy kósza hajszálat.

-Remélem. - mosolygok hamisan és hátradőlök a hinta ágyban.

Harryvel egy ideig még beszélgettünk, és pihentünk, majd megszólalt a telefonján egy jelzés, miszerint mennie kell a próbára. Abszolút nincs kedvem találkozni Niallel most, hogy így beszélt velünk. Ezért felmentem Harryvel az ő szobájukba. Liam és Louis már nem voltak fent, gondolom már leértek a hallba, hogy találkozzanak Paul-al és a többi emberrel, akik mind a próbára mennek.

A srácok szobája is nagyon szép. A stílusa hasonló mint a miénk.  Annyi a különbség, hogy külön szobákban vannak az ágyak, így nem egy légtérben vannak összezárva a fiúk, hanem mindenkinek megvan a magánszférája.

Bementünk Harry részére, és helyet foglaltam az ágyán, míg ő turkálni kezdett a ruhásszekrényében.

-Szerinted mit vegyek fel?- nézett rám félig a szekrényből.

-Valami Harryset!- válaszoltam mosolyogva.

-Oké, akkor.....- mondta és válogatott tovább a ruhái között. -Fekete farmer...- mondta és a földre hajította. -És... Melyik
ing?- fordult felém és felemelt 3db inget. Maga elé rakta felváltva az ingeket és várakozóan nézett rám, hogy válasszak.

-Azt a fekete-fehér pöttyöset!- mondtam és az említett darabra mutattam.

-Rendben!- mosolygott rám, majd a többit vissza rakta a helyére, és elkezdte felhúzni a pólóját.

-Ne! Várj! Kimegyek inkább. -mondom neki gyorsan. -Nem szeretnék ebből is bajt, hogy előttem öltözöl át, meg minden. -mondom gyorsan majd kimegyek a szobájából és leülök a kanapéra, ami előtt egy hatalmas tv van.

-Na? Jól nézek ki?- sétál ki Harry egy idő után már teljesen felöltözve.

-Igen, nagyon jól nézel ki Styles!- nevetek és végig nézek rajta. Tényleg jó inget választottam. Szeretem ha ing van rajta, nagyon jól áll neki.

-Nélküled nem sikerült volna!- kaccsint rám. -Indulhatunk? Egy kicsit késésbe vagyunk. -kérdőn néz rám, majd megragadja a táskáját és az ajtóban vár rám. Felállok és kisétálok az ajtón.

-Én nem megyek. -közlöm vele. Felhúzott szemöldökkel, és kérdőn néz rám.

-Miért?- kérdez rá, majd bezárja a szobájukat és megáll velem szemben.

-Nem szeretnék Niallel most találkozni az összeveszés miatt. - mondom suttogva a végét, és lenézek a cipőm orrára.

Harry megfogja az állam és felemeli azt. -Nem bújkálhatsz örökre tőle. Úgy is megbékél!- mosolyog rám.

-Tudom... De nem szeretnék menni most.

-Rendben... Akkor vigyázz magatokra-mutat a hasamra. -És ne kóborolj el. Hívj ha van valami! Este jövünk!- mondja majd egy puszit nyom az arcomra és siet a lifthez.
Vissza kullogok a Niallel közös szobánkba, és helyet foglalok az ágyunkon. Elterülök és elkezdem kapcsolgatni a tévét.
Meg is állapodok egy szimpatikus filmnél és elkezdem nézni.

Horan Family - Niall Horan Fanfiction HUNWhere stories live. Discover now