31. Kórház.

664 39 8
                                    

+18-as jelenetet tartalmaz.

Másnap a kórházban babasírásra ébredünk. Felültem az ágyban és kivettem Nataliet a kiságyából.

-Sshhh... Itt vagyok picikém.- suttogtam neki, közben ringattam. Megnyugodott egy kicsit és felhúztam a pólómat, hogy megtudjam etetni. Mögöttem Niall kezdett el ficánkolni.

-Jó reggelt szerelmeim!- mosolygott rám és kislányunkra, majd egy csókot nyomott ajkaimra, és Natalie fejére, aki békésen cicizett.

-Jó reggelt!- mosolyogtam.

-Olyan édes! És milyen jó dolga van!- kacsintott Niall.

-Perverz!- mondtam nevetve.

-Hát sajnálom, de olyan rég csináltuk már... Nem bírok magammal. - mondta és láttam a tekintetében a vágyat. Elkezdte az egyik kezével simogatni az oldalamat.

-Tudom szerelmem. Nekem is hiányzik. De itt a kórteremben nem csinálhatjuk! Bármikor betoppnathat egy nővér vagy orvos. - mondtam neki.

-Tudom. -puszilta meg az ajkaim. -Felkéne hívni a szüleinket! Még nem is tudnak róla!

-Akkor hívjuk fel őket most!- mondtam örömködve. Annyira izgulok. Biztos nagyon fognak örülni az unokájuknak!

Először felhívtuk Niall családját. Maura, Niall anyukája sírni kezdett a hír hallatára. Nagyon örültek, boldogok voltak és alig várják, hogy láthassák. Megigértük nekik, hogy mindenképp küldünk képet a nap folyamán.

Utána az én családom következett. Pár csengetés után felvette anya.

-Szia Anya!- mondtam mosolyogva.

-Szia Kincsem! Miújság? Hogy vagy? - tette fel egyből a szokásos kérdéseit.

-Nagyon boldogan! Ugyanis...-mondtam volna tovább de anya belesikított a telefonba.

-Úristeeeen!! Csak nem??? Megszületett az unokám????- halmozott el kérdésekkel.

-De bizony! Ma hajnalban megszületett Natalie Horan!- mondta Niall büszkén. Rám mosolygott és egy puszit nyomott a nyakamra.

-Natalie... Nati...- izlelgette anya a kislányunk nevét. -Ez annyira csodálatos! Siessetek haza! Alig várom, hogy találkozhassak vele! Istenem.-mondta sírva. -De ugye könnyen ment minden?-kérdezte a szülésre utalva.

-Hát eléggé fájdalmas volt.. de majd elmesélek mindent amint találkozunk!- mondtam neki.

-Rendben! Már nagyon várom, hogy lássalak titeket! El se hiszem, hogy a lányom anyuka lett!!!- mondta ismét sírva.

-Hát én is alig hiszem el!- suttogtam és legördült pár örömkönny.

-Majd küldjetek képeket mindenképp! Elmesélem apádnak is amint hazajött! A hugod pedig húzza még a lóbőrt!- nevetett anya

-Küldünk mindenképp!- mondtam

-Na sziasztok kincseim! Puszilom a kicsi Natit! Vigyázzatok egymásra! Büszke vagyok rád kislányom!- mondta anya. Hallottam a hangján, hogy még mindig teljesen sokkban van és örül nekünk.

-Szia anya! Szeretlek!- mondtam neki. Majd Niall is elköszönt tőle és bontottuk a vonalat.

-Na látod mennyire örültek ők is a hírnek?- mosolygott rám Niall és még mindig az ágyban ülve magához szorított és a fejét a vállamra hajtotta.

Horan Family - Niall Horan Fanfiction HUNWhere stories live. Discover now