III. část

19 1 1
                                    

Celý večer jsem o tom přemýšlela. Seděla jsem na parapetě a dívala se z okna. Opravdu moc záživná činnost.

...

Na další den jsem se rozhodla, že se půjdu podívat do centra "města". Původně jsem chtěla vzít ségru, ale nakonec jsem se na ni vykašlala. Kdo by taky chodil po městě se sestrou?

Babička mi řekla, že se cesta do centra dá nějak zkrátit. Prý se jde přes les, potom kolem nějakého rybníku a nakonec tam je jen pěšinka, po které se tam po rovině dojde. Jo, ale to jsem nevěděla, že když tam půjdu, stane se tohle.

Obula jsem si letní sandály, protože jsem zapomněla na to, že půjdu přes les. No, a to byla ta chyba.

Přecházela jsem přes les. Jenomže? Rostl tam šípek, k mému štěstí. A šípek má trny. A já měla sandály, ve kterých jsem neměla ani ponožky. (Poznámka autorky: Není správný čech! :D) Takže jsem přecházela přes les s takovou opatrností, ale stejně jsem měla sandálky zničené a nohy celé poškrábané.

Celá rozcuchaná jsem procházela kolem rybníka, když jsem slyšela nějaké hlasy. "Héj!" zavolal na mě někdo s hlubokým hlasem. Usoudila jsem, že to byl kluk. Zapískal na mě. Tak jsem se tedy otočila, ale on tam nebyl sám. Byl tam s nějakým dalším klukem a oba dva na mě sborově zapískali, dokonce začali tleskat!

Bylo mi to nepříjemné a určitě jsem byla červená jako rajče. Cítila jsem se strašně trapně.

"Pojď se tady k nám vykoupat, nee?" ironicky se zasmál. Ten druhý se přidal: "Jo, bude sranda, tak pojď!" udělal na mě psí oči. "Ani náhodou!" odhodlala jsem se na něj křiknout. "Vážně? Taková buchta jako ty nás odmítla? No, škoda..." zasmál se.

Radši jsem si jich už nevšímala a zrychlila. Vzala jsem si svůj iPod, zapojila sluchátka, nasadila jsem si je do uší a spustila nějaký playlist Indie Rock.

...

Asi po hodině jsem konečně dorazila do centra. Byly tam různé obchůdky, jen škoda, že žádné značkové.

Tak jsem se zadívala do těch vitrín. Ucítila jsem na svých zádech něčí ruku.

Tak co, máte nějaké tipy, čí ruka by to mohla být? :D Doufám, že se vám část líbila :).
Komentář potěší^^
-Zaki

Pravá vůně létaKde žijí příběhy. Začni objevovat