İNTİKAM

38 4 0
                                    

Tanınıp artık hikayemi çıkartmak istiyorum
RAHATSIZ EDİLMEYİN "DÖVÜŞ" OKUYORSUNUZ. :)

Ailem beni çok sıkar derslerime çalışayım diye, ama bende çalışmayı hiç sevmem sadece okul ortamı için gidiyorum, yoksa ben de bilirim okula gidiyorum diye başka yerlere gitmeyi. Bir gün okula gidiyorum "Batuhan" ile karşılaştım en yakın arkadaşım.

-Batuhan! Diye seslendim. Beni gördü ve durdu.

-Günaydın. Yine sıkıcı bir okul sabahı. :/

-Aynen. Noldu neden servisle gelmedin?

"Batuhan servisle gidip gelirdi. Benim evim yakındı."

-Ya aslında kaçıcaktım sonra kararımı değiştirdim. :)

Mal bu çocuk ya 2 kilometreyi yürüyerek gelmiş. :D

-Şunlara baksana nasılda dövüşüyorlar.

-Gelde izleyelim eğlenceli olur.

-Boşver gel Batuhan sonra başımıza bela açıcaz

Bu çocuk gerçekten ilginç her dediğini yaptırıyo oraya gidiyorduk ki tam önümüzü 2 keko tipli abiler kesti.

-Uzaklaşın burdan kötü olur hadi okulunuza süt bebeleri!

-Pardon abi hadi gel Batuhan gidelim.

-Noluyo lan size sadece izliyecez salaklar.

Dediği an kendimizi yerde bulmamız bir oldu. Fena dayak yedik kolum kırılmıştı Batuhan biraz güçsüz olduğundan ve zayıf olduğundan bayılmıştı.

-Batuhan iyi misin Batuhan?

-İyiyim.

-Hadi kalk bizim eve gidelim babam daha gitmemiştir seni evine bırakır.

-Tamam

Biraz zor yürüyordu fena halde canımız acıyordu arkama baktığımda gülerek gidiyorlardı. Evin yolunu tuttuk 2 dakika içerisinde eve vardık. Kapıyı çaldık, annem kapıyı açtı ve bir çığlık attı haklıydı yüzümüz kaymıştı sanki. Hemen içeri girip yatağıma uzandım, annem babamı uyandırmaya gitmişti babam yanımıza gelip şaşkınlıkla Cem! Batuhan diyip güldü adeta kahkaha attı.

-Ne gülüyorsun baba ya. :(

"hiiiç" dedi sadece.

-Ya baba Batuhan'ı evine bırakır mısın?

Batuhan benden çok dayak yemişti acıyla kıvranıyordu.

-Evine değil bence ikinizide hastaneye götürmeliyiz dedi gülerek.

Annem; "Ne gülüyorsun çocukların haline baksana!

Babam; "hayatı böyle böyle öğrenecekler"

Babam ikimizi arabaya binmemiz için yardım etti yolda ise Batuhan'ın babasını aradı. Babası ile hastanede buluştuk. Benim kolumu alçıya, Batuhan'ın ise ayağını alçıya aldılar. Babam ile birlikte evin yolunu aldık ama fena halde canım acıyordu. Onları dövmek için "yemin ettim."

1 ay dinlenip okula gittikten sonra Batuhan ile birlikte "boks ve fittnese." yazıldık. okuldan direk fittnese gidip 2 saat fitness yapıyorduk sonra boksa gidiyorduk 3 saat boyunca boks yapıp eve yorgun argın dönüyorduk 1 yıl boyunca böyle gidip geldik. Daha sonra o bizi dövenlerden 1 ini tesadüfen yolda giderken gördüm ve hemen önünü kestim ve müsait bir yerine direk yumruk attım acıyla yere düştükten sonra hemen yüzünü tekmeledim ve gülerek dedim ki "Adam olun ve sizden küçükleri dövmeyin koruyun.!" 1 hafta sonra Batuhan ile birlikte gezerken önümüze diğer arkadaşı geldi.

-Hanginiz dövdü lan Emre'yi?

Diyerek bağırdı.

-Ben lan!

-Genemi ağzının burnunun dağılmasını istiyorsun.

-Hayır senin ağzını burnunu dağıtmayı istiyorum.

Dedim ve hemen yüzüne bir tekme attım yere yığıldı. Ve hemen sonra Batuhan

-Cem bunu ben dövücem. Dedi
Ve yerdeyken öldüresiye dövdü ben bile bu kadar dövmedim. Batuhan onu yerde tekmelerken 5 veyada 6 kişi koşarak Görkem! Diye bağırarak geliyolarlardı, nasıl tanıdılar acaba? Batuhan'ı kolundan hızlıca çekerek kaçtık ve hemen bizim eve geldik. Anneme bilgisayarla ödevimiz olduğunu söyledim ve akşama kadar bizim evde bilgisayar oyunu oynadık. Akşam ezanı okunurken Batuhan eve gitmek için bizden çıktı ve eve gittiğinde beni aramasını söyledim. Yaklaşık yarım saat sonra Batuhan aradı "Ben eve geldim merak etme dedi" içden bir ohh dedim.

İLK BÖLÜMÜM BİTTİ 2. BÖLÜMÜMÜ YAKINDA YAZACAĞIM BAKIN ALTTA YILDIZ VAR ONA BASARSANIZ HİÇ BİŞEY OLMAZ KORKMAYIN BASIN. :)

DÖVÜŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin