2. BÖLÜMÜM HAYIRLI OLSUN
Ertesi gün okula gitmiştik. Dersimiz matematik di hocayı bekliyorduk ve kapı açıldı hpca girdi ve arkasından tek yumurta ikizleri girdi ayırt etmesi çok zordu ama çok güzellerdi. Hoca ikizlere kendilerini tanıtmasını istedi.
-Ben Ediz.
-Ben Yeliz. Bizleri gözlüklerimizden tanıyabilirsiniz edizin gözlüğü beyaz, benim gözlüğüm kırmızı. Bizleri bir tek gözlüklerimizden ayırt edebilirsiniz.Bizim arkamızda ki sıra boştu, hocamız onlara bizim arkamıza oturmalarını söyledi ve gelip oturdular, ve tabikide Batuhan'la Ben hemen tanışdık. Ediz bana bayaa bir yakın davranıyordu çok güzeldi sanırım "Aşık oldum" ilk defa aşık olmuştum ilginç bir duyguymış gerçekten. Acaba kıza açılsammı açılsam ne der. Ama dur 1 hafta geçsin biraz yakınlaşalım birbirimize Batuhan'a söylemiştim Batuhan'da Yeliz'den hoşlanıyormuş. Acaba nasıl olurdu sevgililerimizi karıştırıyoruz düşünsenize çok ilginç olurdu gerçekten. Tenefüs zili çalmıştı Batuhan'la beraber arkamızı dönüp.
"sizi biraz okulu gezdirelim mi?"-Neden?
Dediler aynı anda.
-Hiiç öylesine biraz gezmiş oluruz işte.
Dedi Batuhan.Tamam dediler ve sınıftan çıkıp arka bahçeye doğru ilerledik. Arkaya geldiğimizde Batuhan'la her tenefüs buraya geldiğimizi söyledik. Arka bahçe bize huzur veriyordu sessizdi kimse pek fazla gelmezdi ve böylecede kafamızı dinlerdik.
Batuhan ve Benim telefonuma mail gelmişti. Maili açtığımızda mail yazıldığımız boks salonundan gelmişti ve mailde şöyle yazıyordu. "Yazılmış olduğunuz Boks salonumuzda turnuva düzenlenecektir. Turnuvaya katılmak ücretsizdir. Kazanana bir diz üstü bilgisayar ve son olarakda iPhone 6 ödülümüz vardır. Turnuvamız cumartesi ve pazar günleri olacaktır turnuvamıza katılmak için internet sitemizden başvurabilirsiniz."
İkizler dönüp;
-Eee katılacak mısınız turnuvaya? Bence katılmalısınız kaslarınızda var çok güzel bir şekilde.-Bilmem katılırız belki şansımızı deneriz gerçi kaybederizde eğleniriz en azından.
Ve hemen Batuhan'a dönüp sessizce al işte fittnesın faydaları napıcaz orda diyip nazlanıyordun.
Sınınıfın yolunu tutmuştuk, tam okula girerken müdür önümüzü kesti.
"demek kaynaştınız yeni arkadaşlarınızla kızım." Nasıl olur o ikizler müdürün kızlarımıydı? İşimiz biraz zor olucaktı ama pes etmiyecektim Ediz'i tavlayacaktım kararlıydım. Her tenefüs arkaya gidip geldik ve en sonunda okul sonu gelmişti. Okuldan sonra hemen eve gittim annemle konuşmuştum annem tamam dedi tabi bu izin alma konuları çok zordu. Koşarak boks salonuna gittim ve hemen antrenmanlara başladım çok çalışıp ve kazandığımı Ediz'e göstermek istiyordum. Sonunda turnuva günü gelmişti, ikizler bizi izlemeye gelmişlerdi ilk boks yapacağım kişi çıkmıştı braz zayıftı. Hemen maça başladık garsını alıyordu ve bende hep sağ sol aparkat yapıyordum. En sonunda dayanamayıp savunmayı bırakıp saldırıya başladı, bende ilk gardımı aldıktan sonra hemen ani bir harektle tam burnunun üstüne yumruk attım ve o acıyla yere serildi kazandım. İlk maçımı kazanmıştım Batuhan'da kazanmıştı ilk maçını. Daha sonra Ediz ile Yeliz'in yanına gittik maçı sorduk tabi biraz hava atmış gibi. İyi diye kestirip atmışlardı biraz merak ettim tabi acaba bizim için gelmedilermi diye içimden geçirdiğim anda Burak diye bağırdılar sinirlendim ve üzüldüm bizim için gelmemişlerdi.Acaba o Burak denilen çocuk kimdi İnşAllah son finalde karşıma çıkarda ağzını burnunu dağıtırım, tabi bunun için çok daha çalışmak lazım. Çalıştım finale gelene kadar. Benim için ödül telefon yada bilgisayar değildi, benim için ödül Ediz'di eğer ben bu turnuvayı kazanırsam Ediz Burağı unutup benim olacaktı. Aklımdan süper fikirler geçiyordu ve sonunda finalde o Burakla karşlaştım. Hiç savunma yapmadım hep sağ sol aparkat yaptım ve sonunde pes edip yere yığıldı. Ve eve giderken önümü Burak kesti "dikkat et kendine" dedi ve hzılıca gitti.
EVET ARKADAŞLAR 2. BÖLÜMÜMDE BİTTİ EN KISA ZAMAN DA DİĞER BÖLÜMÜDE YAYIMLAYACAĞIM OY VERME UNITMAYIN :)