Sandy se ráno probudila neobvykle v dobré náladě.
I když venku bylo pochmurno a zamračeno,ona si už přála sedět ve třídě vedle Nikolase.Rychle na sebe hodina kraťásky s vysokým pasem a crop top s černým cardiganem namalovala se,z vlasů vytvořila drdol a šla.Vůbec ji nezajímalo,že venku není zrovna počasí na její oblečení,ale chtěla se zalíbit Nikolasovi.
Jen co došla do školy všimla si,že ten nápad nedostala jen ona.
Všechny dívky přišly namalované,vyčesané a pěkně oblečené aby se Nikolasovi zalíbily.
A to samé kluci. Akorát z jiného důvodu.Nechtěli se mu zalíbit.Chtěli mu konkurovat. "Sandy,sluší ti to.." Řekl hlas za ní a Sandy,která se dosud bavila se svou nejlepší kamaradkou Pam se za hláskem ohlédla.Stál tam Flyn.Pam Samdy a Flyn jsou taková mocná trojka která se nikam bez sebe nehne. "Tobě taky Pamy.." Dodal hned v zápětí."Díky Flynee! Taky na tom nejsi nejhůř"
Stouchla do něj Sandy a Flyn se zamračil. "Flyne! Co tě doma učili!? Když tě někdo pochváli máš mu poděkovat a usmát se a né se mračit! :D". Utahovala si z něj Pamy.Flyn však neodpověděl.Jen stál,mlčel a mračil se.Díval se někam do dálky za své kamarádky. A ty se po chvíli otočily.Celá třída mlčela a mlčky Nikolase pozarovala.Pár dolézavých pipin se za ním hned rozběhlo aby z něj vytáhli plno věcí.Sandy se to vůbec nelíbilo. Přišla k němu a k 6-ti dívkám."oh ahoj Niky...víš ty co? Přemýšlela jsem..Byla bych mnohem radši kdybys na tu včerejší otázku nezapoměl.."
ČTEŠ
Ztracená v sobě
RomancePříběh o 16ti leté dívce Sandy jejiž život není úplně jednoduchý.Otravná škola,prudící bratři,zapšklí rodiče a navíc nedokáže popsat své pocity..