Part 1

93 5 0
                                    

"Weyh,aku bosan lah duduk kat dorm nih!"kata mingyu kpd kwnnya iaitu jungkook,irene,dan seolhyun.mereka berkwan baik sejak sekolah rendah lagi."hmm,kita cari villa nak?"jawab irene."okeyh,aku ikut je"kata jk.maklumlah jk dan irene adalah psngan yg serasi.jk perlulah mndengar kata si irene.mingyu dengan seolhyun hanyalah ttm shj."tpi macam mana dengan duit?"mingyu bertanya."usah risau aku setel kan"jwab jungkook.jk ini anak orang berada.papa dan mamanya keturunan diraja.

--pada malam itu--

Jk menelefon kawannya dn memberi alamat villa tersebut."okay,jumpa esok pagi"itulah kata terakhirnya kepd kwnnya.

-pagi 8.00 a.m-

"Dah ready?lets go"jk memandu ke villa tersebut.semua kwnnya tidur sementara."korang bgun jom sarapan"jk mengejutkan kwnnya."hah?dh smpai ke biy?"kata irene."belom,jomla kita sarapan."mereka pun turun dan pergi kedlm kedai makan itu.irene terlelap di atas bahu jk semasa tunggu makanan sampai.(jeles nye -,-)"syg,syg bgun lah mknan dah smpai ni,nak biy geletek ke?""ahaha,ye la yela" seolhyun dan mingyu'jerk!'(mnympah sbb dorng x cmtu xD)apabila sdh hbis makn jk memandu ke tempat villa tersebut."okeyh dah smpai!"mereka semua cepat cepat turun(macam bdk kecik xD)semasa berseronok mereka ternampak pakcik membawa cangkul berkulit gelap yg menakutkan menghampiri mereka.mereka pun ketakutan."anak semua tidak perlu takut dengan pakcik.pakcik ini tukang kebun disini."katanya smbil senyum."owh,nama pakcik apa?"soal mingyu."panggil saja pakcik woozi".semua masuk ke dalam rumah itu.semua terkejut kecuali jk...

TBC
SORRY KALAU TAK BEST^^
APA YANG MEREKA TERKEJUT??

HAUNTED VILLAWhere stories live. Discover now