Ημερα:παρασκευή 15/01/2015 ώρα:10:00 π.μ.
Δεν το πιστεύω! Επιτέλους έφτασαν! Θα αναρωτιέστε γιατί μιλαω, έτσι; Μα γίνομαι 18!
Είναι κάτι που όλοι περιμένουμε να φτάσουμε! Τέλος οι γκρίνιες της μητέρας να μην κρυωσω, ή η γκρίνια του πατέρα να μην φοράω σκισμένα τζιν. Τώρα είναι δικιά μου η ζωή! Θα φοράω ότι θέλω, θα πηγαίνω όπου θέλω, θα ταξιδεύω όπου θέλω και...
-ντιινν (κουδούνι)
Αχχ θα είναι η Monda! H Monda είναι η καλητερη μου φιλη από το δημοτικό, και εδώ και μέρες είχαμε αποφασίσει να παμε ένα ταξίδι.... στην Νέα Υόρκη!!
-Robert κατεβα θα χάσουμε το αεροπλάνο !!
-ερχομαι, έρχομαι!!!!
Ωρα: 15:30 μ.μ.
Φτάσαμε στο ξενοδοχείο, αφήσαμε τα πράγματα και χωρίς δεύτερη σκέψη πηγαμε βολτα ...
-πεινάωωω! Παμε να φαμε κάτι! Φώναξε η Monda
Βρήκαμε ένα φαστφουνταδικο και χωρίς 2 η σκέψη μπήκαμε μέσα για να φαμε. Καθώς κουβεντιαζαμε η Monda μου αποκάλυψε ένα καταπληκτικό νεο...το αγόρι της ο Νικόλας ήθελε να κάνουν έρωτα για πρώτη φορά! Με ρωτούσε συμβουλές και το τι πρέπει να κάνει ..λες και έγώ ειμουν πιο έμπειρη! Αργότερα γυρίσαμε στο ξενοδοχείο πολύ κουρασμενες και κοιμηθηκαμε.
Ημέρα: 16/01/15 ωρα:10:00 π.μ.
Κατέβηκα μονη μου να φαω πρωινό η Μοντα κοιμόταν του καλού καιρού. Είχα μια όρεξη να πάω βολτα στην θάλασσα. Μόλις τελιοσα το πρωινό πήγα για joking στην θαλασσα, μέχρι που κάποια στιγμή έπεσα μέσα σε μια τρύπα! Αουτςς! Το πόδι μου! ...ενταξει δεν επαθε και τίποτα, το στραμπουλιξα μονο.
Από κάπου διπλα μου ακούστηκε μια υπέροχη φωνή! -να σε βοηθήσω; μου είπε... Ήταν υπέροχος! Ψηλός με πράσινα μάτια, γέρος και κάστανα μαλλιά! Ευχαριστώ του ειπα, τον κοίταξα βαθιά μες τα μάτια!
-Δεν το πιστεύω είσαι ο Λ...
-σσσσ! Μου είπε και μου έκλεισε το στόμα. Εγώ είμαι αλλά μην το φωνάξεις!
-εε Εντάξει συγνώμη! Τι τι κάνεις εδώ ; τον ρωτησα..
-εδω ερχομαι καθε μερα και κάνω σερφ ...εσενα πως σε λένε;
-Robert! του απάντησα. Τα χέρια μου ετρεμαν ...ή καρδιά μου χτυπούσε σαν τρελή! Ήταν τόσο όμορφος από κοντά . Ενώ κοιταζομασταν ασταματητα μας διέκοψαν οι παπαράτσι. Ωχχχ όχι! Φώναξε ο Λούις.
YOU ARE READING
ραντεβού με ένα σταρ
RomanceΗ Robert ενώ κλείνει τα 18 αποφασίζει να ταξιδέψει στην Νέα Υόρκη με την κολλητή της την monda. Μια ηλιόλουστη μέρα στην Νέα Υόρκη η Robert αποφασίζει να πάει μια βόλτα στην παραλία και..... Έτσι γνωρίστηκε με ένα σταρ, τον Louis. Μαζί με τον Louis...