Η αγαπη ερχεται στο τελος!

217 11 0
                                    

-Ρομπερτ! Μου ειπε και με τοιταξε στα ματια... αυτο που συνεβη μεταξυ μας πρεπει να τελιωσει εδω.
-τι; γιατι;
δεν μπορεσα να καταλαβω τι συμαινει τελιωσε εδω, καλα καλα δεν το αρχισαμε να τελιωσει;
-γιατι εγω ειμαι σταρ και εσυ ενα συνηθισμενο κοριτσι...μου ειπε
Εσκηψα το κεφαλι και πηγα να φυγω μεχρι πουμε ρωτησε τι επαθα.
- τι εχω; απο την μια μου λες αυτα που μου λες και τωρα τι επαθες; δεν θελω να σε ξαναδω... ειπα και εφυγα χωρις καν να γυρισω το κεφαλι μου να τον δω..
Μετα απο μια βγομαδα που γυρισα στο Λος Αντζελες δεν τον ανεφερα καθολου. Σαν να μην τον ειδα ποτε!
Η Μοντα εκανε ερωτα με το αγορι της και ηταν πολυ χαρουμενη, εγω απο την αλλη μια ετσι μια αλλιος.
Καποια στιγμη χτυσε το κουδουνι της πορτας, σηκωθηκα απο το κρεβατι και ανοιξα την πορτα. Θεε μου τα ματια μου παλι παιζουν; η κοιμαμε και ειναι ονειρο αναρωτηθηκα. Ηταν ο Λουις!
-Ρομπερτ συγγνωμη, για ολα . Μου ειπε και με αρπαξε απο τον λαιμο και με φιλησε. Τα χειλη του τοσο ζεστα που ενιωθα την ζεστη μεσα στις φλεβες μου. Τον αγκαλιασα και δεν σταματησαμε λεπτο να φιλιομαστε. Περπατουμε προς το δωματιο μου. Τον εσμπροξα και επεσε στο κρεβατι μου, μου εβγαλε την μπλουζα και εγω την δικη του.
Την επομενη μερα ξυπνησαμε μαζι αγκαλια στο κρεβατι μου. Παλι νομιζα πως ηταν ονειρο μα ηταν το πιο ζωντανο ονειρο που θα μπορουσα να ζησω.
Ετσι τελικα καταλαβα τον ερωτα μαζι του και και τον αφησα ποτε! Και η αγαπη ηρθε στο τελος..!

ραντεβού με ένα σταρWhere stories live. Discover now