Kim Bu Adam

48 6 1
                                    

Gece vakti yaklaşıyordu olayın üzerinden bir gün geçmişti.Uykum gelmeye başlamıştım bir köşeye çekilip uyudum.Sabah erken kalktım ve ormana çekilerek biraz kafamı dinledim birazda idman yaptım.Öğle vakti yaklaşıyordu.Canım sıkılıyordu o kadar olayın üzerine şimdi sessiz sakin oturuyordum.Can sıkıntımı gidermek için şehirde biraz gezeyim dedim ve başladım binaların çatılarında hoplayıp zıplamaya.Etraf çok sakindi sanki herkez biryere toplanmış lardı sokaklar bon boştu.Etrafta birazdaha gezdikten sonra haklı oldumu anladım.Haa bu arada unutum söylemeyi geçen gece uyardığım adam vardıya sözümü dinleyip normal bir yaşam sürmeye başlamış.Tabiki gözüm üzerinde birazdaha izleyeceğim emin olana kadar.Şehir dışına doğru yaklaştıkça bir takım sesler duymaya başladım hemen o tarafa yöneldim.Bir adam yüksek sesle birşeyler anlatıyordu birazdaha yaklaştıktan sonra adamın şehirden gitmemiz gerektiğini söylüyordu.Bu adam bizim şehirden değildi daha önce hiç görmemiştim.Kalabalığın içine karıştım ve dinlemeye başladım.Bu köyün yakında saldırıya uğrayacağını söylüyordu.Kalabalıktan alaycı sesler yükseldi (hadi ordan be,git başkalarını kandır) diye sesleniyorlardı.Benim dikkatimi çekmişti bu adamı daha önce görmemiştim.Böyle sözler sarf ettiğine göre birşeyler biliyor olmalıydı.Ne bildiğini öğrenecektim.Yarın akşam bu adamı takip edip konuşmasını sağlayacaktım.

karanlık okçuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin