Handa Küçük Bir Kavga

94 9 2
                                    

Dünkü olaydan sonra kentin biraz uzağında bulunan hana attım kendimi.Orda oturup biraz sıcak kahve içmek istemişti canım.Babamla çok gelirdim buraya.Doğrusu onu burdan alıp eve sürüklemek için gelirdim.Şimdi ise kapıya bakıp babamın gelip beni almasını bekler oldum.İçimden kendi kendime gülüyorum aslında bu kendini bile tanıyamayan kişiye kim neden yardım etsin.Kendi kendime hayaller kurarken yavaş bi şekilde hanın kapısı açıldı ben en arakalarda tam köşede oturmaktaydım.Girenler muhtemelen beni görmedi ler.Üç kişilerdi tiplerinden kendine fazla güvendikleri belliydi kendi kendime dalmışken kahvem soğumuştu.Hancıya seslenerek kahvemi yenilermisin dedim.Hancı hemen elinde sıcak cezve ile yanıma geldi tabiki diyerek eski kahveyi alarak yeni bi bardak la yeni ve sıcak kahveyi önüme koydu.Teşekkür için kafamı salladım.Bu esnada hana giren adamlar o ana kadar odada kendilerinden başkasının olmadığını düşünüyorlardıki aniden irkildiler.Aradan beş dakika geçmemiştiki aralarından biri kalkıp karşımdaki sandalyeye oturuverdi.Bende hemen lafı yapıştırdım tabiki oturabilirsin dedim.Adam sanki yüzümü yoklama ya çalışır gibi gözlerini kısmış bana bakıyordu.Bi sorun mu var diye sordum.Adam sorumu kale almayarak hancıya seslendi.Hancı utanmıyormusun bacak kadar çocuğun ayağına kahve getirmeye diye seslendi.Hancı cevap vermesinin gerekmediğini düşünerek kafasını eyerek işine devam etti.Ya sen utanmıyormusun bücür diye seslendi bana.Bu saate hana girip bizim gibilerin yanında oturmaya dedi.Hemen karşılık vererek siz geldiniz yanıma oturdunuz rahatsız olduysan kapı orda ha yok ben kendim çıkamıyorum diyorsan yolunu göstereyim dedim.Verdiğim karşılık adamı arkadaşları karşısında utandırmış olmalıki biraz kızardı.Fırsattan istifade hemen devam ettim eğer anlamadıysan daha basit anlatabilirim diyerek iyice üstüne gittim.Etkisi olmuşa benziyordu adam gözümü korkutmak için önümde duran bardağı alarak duvara fırlattı sonrada hancıya bakarak büyürden alırsın parasını dedi.Hancıya bakmasını fırsat bilerek hemen adamın sandelyesine tekne attım ve ardından adam tam devrilirken ayağımla göğüsüne tekme attım.Adam ne olduğunu anlayamadan kendini yerde buldu. Arkadaşları tam ayaklanmak üzerelerdiki fıss fıss diye bir ses ardından ikiside ceketlerinden oturdukları sandalyelere yapıştılar ben yavaş yavaş çıkışa yönelmiştimki aklıma geldi.Kahven güzelmiş hancı şu arkadaşlardan alırsın parasını haa vermezlerse ben bi ara gene uğrarım kahveni içmeye diye ekledim.Hancı hafif sırıtarak tabiki dedi.Bende sıradaki ismin peşine düşmek için yola koyuldum.

karanlık okçuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin