Apple-1

88 8 0
                                    

Moon elindeki telefona daha önce hiç hissetmediği türden bir heyecanla bakıyordu. Kalbi hissettiği bu heyecanla hiç olmadığı kadar gürültülü bir şekilde atıyor, damarlarının hızla akan kan yüzünden olan hareketiyle titrediğini tüm vücudunda hissediyordu. Bir erkeğin onu bu kadar heyecanlandırması tuhaf geliyordu. Yine de titremesini bastırmaya kalkışmadı ve mesaj yazmak için parmaklarının titremesini önlemeye çalıştı.

Nihayet kendini daha iyi hissettiğinde parmaklarını klavyeye yönlendirdi. Fakat ona tekrar mesaj atabilecek olmanın getirdiği tonla his kalbinin tekrar gürlemesine ve parmağının h harfinden p harfine kaymasına neden oldu. Telefonu sıkıca kavradı. P harfini silmek için harekete geçti. Fakat diğer elinin parmağı da bu sefer sıkça kullanılan kelimelere iki kere tıkladı ve Moon kendini hiç olmadığı kadar garip bir durumda buldu.

Moon: Popomu seviyorsun

__
Açıkçası sık kullanılan kelimelerde neden "Popomu seviyorsun." cümlesindeki kelimelerin çıktığını sormanızı doğal karşılarım ama verebilecek mantıklı bir cevabım yok sjdjsjd Sadece gerçekten bazılarının telefonlarında en sık kullanılan kelimelerde çıktığını bilmelisiniz...

Evet...

Doğru...

Benim telefonumda işler tam olarak böyle yürüyor...

Her neyse onu bunu bırakalım ajsjsj Bugün Sounds Good Feels Good çıktı ve ben de bu hikayeyi yayınlıyorum. Umarım beğenmişsinizdir. Lütfen vote ve yorum atmayı unutmayın. Okuduğunuz için teşekkürler! ♥

Apple 》cthHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin