Som alle morgner starter jeg med at vågne op ved lyden af mit vækkeur. Den mest irriterende lyd nogen sinde. Jeg står op tager tøj på, lægger en naturlig makeup på. Så går jeg ned og tager noget morgenmad tager sko og jakke på, og til sidst så går jeg hen til skolen. Det er min første dag så jeg slog op på Google Maps hvilken vej jeg skulle gå😂
Jeg går ind på kontoret og hen til skrænken hvor jeg siger mit navn "jaer" siger en stemme "mit navn er (d/n)"
"Jaer du skal ned til 8:a det er denne her vej" siger kontor damen.
Jeg følger med hende til klasen hvor hun så går ind sammen med mig " det her er (d/n) og hun er ny her. (D/n) vil du ikke fortælle lidt om dig selv. Siger damen "jo jeg heder (d/n) og er 14 år jeg kan godt lide at gå i sort tøj"
"Mange tak du kan sætte dig ned til Dean, det er ham med læder jakken.
Han var da ret pæn tænkte jeg. Dean kiggede på mig under hele timen, det var faktisk lidt mærkeligt fordi hvorfor kiggede han på mig det var da mig der skulle kigge på ham vis det skulle være noget😂
"Ehm i skal lave projekt opgave hele næste uge og jeg har inddelt grupper" læren stod og remsede grupper op som skulle arbejde sammen til sidst sagde han " og (d/n) og Dean i to skal arbejde sammen. Og i begynder i morgen.det blev frikvarter og jeg talte meget godt med de fleste piger i klassen undtagen en hun hed (din fjendes navn) hun havde stort lyst hår og meget makeup i fjæset. Jeg fik af vide af de andre piger at hun og Dean har været kærester. Klokken ringede ind og vi fik af vide at vi skulle op på biblioteket, vi gik op og læren sagde "i skal gå sammen med jeres gruppe i projekt opgaven og finde bøger om jeres emner. Mig og Dean fandt meget hurtigt hinanden og vi begyndte at finde nogle bøger lige pludselig høre vi en stemme sige "kan jeg hjælpe med noget" vi vender os om og ser en høj dame hun er sikkert Biblotekaren "nej tak vi klare os" sagde Dean og vi gik videre. Resten af dagen havde vi bare matematik også fik vi fri. Jeg gik hjem og igen slog jeg vejen op på Google Maps. Da jeg kom op kiggede jeg ud af vinduet og så Dean? Det kunne være at vi bare var naboer. Jeg lagde mig på min seng med min computer og var lidt på Facebook indtil min mor råbte at der var mad. Jeg gik ned og maden så ikke særligt godt ud men vi spiste lidt indtil min mor sagde "det her smager ikke særligt godt skal vi ikke bare bestille en pizza" så det gjorde vi. Da vi havde spist gik jeg op på mit værelse. Det var meget mærkeligt for jeg blev træt rigtig træt. Jeg faldt ned på sengen og faldt i en dyb søvn......
ESTÁS LEYENDO
Stalker
Terror"Jeg har det som om at der er nogle som kigger på mig" føler jeg altid eller siger altid Jeg burde nok præsentere mig selv. Jeg hedder (d/n) Og er 14 år gammel Jeg har en far og mor men de er desværre skilt Min mor bor i Ballerup og min far bor...