18. Leden roku 2007 je den kdy to všechno začalo. Přestěhovala jsem se se svou rodinou, kterou tvoří otec a mladší sestra, do Prahy.
Myslela jsem, že to bude dobré. Ze začátku to tak i vypadalo.18.1.2007 v 7:00
Vzbudila jsem se na ten příšerný budík, který mi zvoní každé ráno. Vypnula jsem ho a vstala jsem z postele. Ohlédla jsem se po svém novém pokoji. Stěny byly modré. Měla jsem i terasu hned z pokoje. Bylo to krásné. Podívala jsem se na svoji postel. Byla jako vždy světle modrá se závěsy nad hlavou. Zývla jsem a pomalu jsem přešla ke kufru s mýma věcma. Nestihla jsem si vybalit
Vybrala jsem z něho obyčejné černé legíny a kostkovanou bílo-černou košily. Oblíkla jsem se a jsem do koupelny, kde jsem se umyla a učesala. Svoje vlasy jsem vyžehlila a vyšla jsem z koupelny.
Vzala jsem si ryflovou bundu a šla jsem do kuchyně, kde jsem si vzala jeden jogurt a počkala až bude otec hotový.
"Jsi připravená na první den v nové škole?" zeptal se mě otec když seběhl schody dolů.
"Jasně" usmála jsem se, vzala si svůj batoh a obula si sněhule
Otec mě zavedl ke škole, kde se se mnou rozloučil a já jsem vešla do školy. Rozhlížela jsem se a všude kolem byly skupiny kamarádů a kupa smíchu. Přišla jsem ke své skříňce s číslem 147 a dala jsem si do ní sněhule a bundu. Pak jsem si vytáhla Matematiku a šla do třídy.
Pomalu jsem kráčela dlouhou chodbou na druhém patře a vešla do posledních dveří v levo. Ohlédla jsem se po třídě, v níž bylo spousta žáků, kteří okamžitě zaujaly pohled na mě. 'To bude dobrý Terry. Budou tě mít rádi!' říkala jsem si sama pro sebe v duchu.
Pomalu jsem šla do druhé lavice u okna. Bylo tam jediné volné místo. Seděl tam nějaký kluk. Popošla jsem tam.
"A.....Ahoj. Můžu si sem sednout? Nikde už není místo" zeptala jsem se ho. On se podíval na mě. Hleděl mi přímo do očí a já jemu také. Bylo to takové zvláštní. Byl to chlapec s černými vlasy a krásnými modrými oči.
Byl to takový zlatý. Aby i nebyl jelikož je to Emo. Měl na sobě hnědé kalhoty a zelené tričko.
Zazvlnilo a všichni se ztišili, když přišla učitelka do třídy. Ohlédla se po třídě a pak uviděla mě. Sledovala mě očima. "Vidím, že ta nová žákyně přišla už dnes. Pojď k tabuli a představ se nám."
Já jsem opatrně šla k tabuli a podívala se na ní a pak na třídu "Já jsem Terry. Tereza Milton. Jsem z Orlové a je mi 14 let" řekla jsem a šla jsem si sednout.
"Já jsem Martin. Martin Wait" zašeptal ten kluk vedle mě. Já jsem se jen usmála a celý den strávila ve škole. Po škole pro mě přijel otec a já jsem si sedla do auta, kde seděla i moje 10 letá sestra Emma.
"Jak bylo ve škole? Našla sis kamarády? ptá se otec.
"Celkem fajn. A ano" usmála jsem se. 'Hlavně Martina' řekla jsem si pro sebe.