2. čast

2 0 0
                                    

19.1.2007 v 6:05
Dneska jsem vstávala o trochu dřív, abych stihla udělat domácí úkol co nám učitel chemie dal. A dneska je středa což znamená další chemie a tudíž i další sezení vedle Martina. Ten kluk je prostě dokonalej. Sice to nevypadá jako kdyby se se mnou chtěl zrovna 2x bavit ale co. Aspoň, že sedím vedle něho.
Jako každý den jsem vstala z mé modré postele a šla jsem rovnou do koupelny kde jsem se umyla a znova vyžehlila vlasy. Když jsem si řekla, že vypadám trochu k světu. Šla jsem po schodech dolů do kuchyně. K svačině jsem si zase dala jeden jogurt.
Do školy jsem tentokrát jela školním autobusem jelikož otec musel něco vyřídit a sestru hlídala doma chůva kterou otec najal.
V autobuse jsem seděla sama protože všichni ostatní už s někým seděli. Já jsem si teda zapla svůj iPhone a zapojila do něj sluchátka. Když jsem tak poslouchala svoje oblíbený písničky tak jsem si zapla i hry. Jedna z nich ba Crossy road. Což je jedna z mých oblíbených her. Cesta trvala celou věčnost. Když jsme konečně dojeli před budovu školy, která z venku byla zelená tak všichni žáci vylezli z autobusu. Já jsem šla jako poslední. Šla jsem dlouho chodbou ke své skříňce. Zjistila jsem, že mám skříňku hned vedle nějaký deváťačky. Super no. Zrovna když jsem si skládala věci a hledala jsem učebnice chemie. Tak ta holka přišla ke mě a říká mi: "To si seš ta holka co sedí na chemii s Martinem? Jak se jmenuješ?". Já jsem se na ní jenom tak podívala a řekla jsem jí: "Ano sedím s ním, proč? A jmenuji se Tereza Miltnová." Mrkla na mě a povídá: "drž se od něj dál Terezo!"
"Proč? Co s ním je?" Nechápala jsem.
"To se zeptej jeho! Jinak já jsem Marie Wolf." Odpověděla mi trochu drze. "Těší mě" řekla jsem zdvořile.
Ona se ani neopovážila mi odpovědět a jenom se otočila na podpatku a odkráčela pryč jako nějaká modelka na molu.
Na chemii jsem se nudila. Martin totiž nebyl ve škole. Měla jsem tolik otázek. Včera jsem na jeho ruce viděla docela dost velkých jizev.
Po škole jsem šla na oběd. Seděla jsem sama. Hned co jsem dojedla jsem napsala otcovi ať pro mě přijede. Byl u školy za necelých 10 minut. Sedla jsem si do našeho červeného auta. Pomalu jsem vklouzla na sedadlo. Otec se mě na nic neptal a jeli jsme domů. Doma jsem si jenom lehla na postel a hned jsem usla.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 24, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Destroyed LifeKde žijí příběhy. Začni objevovat