Korkunç Rüya

55 1 0
                                    

Cenk tam bunları düşünürken uyuya kaldı. Ama uyurken rüyasında siyahlar içinde birisi ona doğru yaklaşıyordu. Adam Cenk'in yanına gelip yavaş yavaş yüzünü açmaya başladı. Derken aniden Cenk'in üzerine atlayıp onu karanlığın içine çekti. Tam o esnada Cenk uyanıverdi. Kalktığında gördükleri ise onu şok etti. Çünkü odasındaki bütün dolaplar açılmış her taraf dağıtılmış ve her yer pis kokuyordu. Cenk biraz korkmuştu. Acaba bu yatır hikayesi doğrumuydu? Okulda ondan başkası var mıydı diye düşünürken bunu araştırmak istedi. Sınıflarının olduğu kata gitti. Orada okulun tarihi hakkında bilgiler yazıyordu. Yazıları okurken şok oldu. Çünkü bu yazılarda burada eski tarihlerde bir mezarlığın olduğu yazıyordu ve yazanlara göre bu mezarlık çocukları öldürmeyi seven beş adama aitmiş. Cenk bunları okuduğu sırada aşağı kattan inleme sesi gibi bir şey geldi. Cenk buna bir anlam veremedi ama merakına yenik düşüp aşağıya indi. Aşağıya gittiğinde telefonu çaldı. Garip bir ses senin için geliyorum demişti.Cenk bunu duyunca koşa koşa odaya gitti.yaklaşık üç gün hiç odadan çıkmadı. Ama üçüncü günün gecesinde yine bir rüya gördü. Rüyasında daha önceden gördüğü sıyahlı adam nu defa elinde bıçakla Cenk'i kovalıyordu. Cenk yine aniden uyandı. Ve dışarıdan garip bir koşuşturma sesi dikkatini çekti. Dışarıya baktığında eli bıçaklı bir adam okula sinsice giriyordu. Cenk anlamıştı bu anlatılanlar doğruydu.

Garip SonlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin