Přišla jsem domů,cestou jsem si koupila ovesnou kaši ke snídani a noviny.Na titulní straně byl Venca ve včerejším zápase proti Hradci Králové.
Bylo tam něco o tom,že s ním měli interview; ,,Jaké to je,dát dva góly proti svému mateřskému klubu?''položil mu reportér otázku ,,Určitě to není nic,co by mě nadchlo,ale jsem teď tady ve Viktorce,musím to nechat plavat,jsem jim vděčný a tečka'' ,,Při prvním gólu jste oslavu nedělal,ale při druhém už ano,vypadalo to,že to je pro někoho speciálního,je to tak?'' ,,Vlastně ano,je to pro moji skvělou přítelkyni,ale více se k tomu vyjadřovat nechci'' odpověděl mu na poslední otázku.
On mi tu oslavu vážně věnoval? Já ho fakt miluju...
Dala jsem si snídani v kuchyni u stolu,zvedla si jednu nohu k sobě na židli a položila si bradu na koleno. Přemýšlela jsem o včerejšku ...byl nádherný,náladu mi trochu zkazil Patrik,ne jeho vinou,spíš mojí vinou.Nevím co s ním,takhle ho přeci nemůžu nechat. Znám někoho ,kdo je sám? Nevím... vážně na mě zapomene jen,když mu najdu někoho jiného? Mohlo by to vyjít...
Kdo nikoho nemá?... já fakt nevím...moment. Kristý nikoho nemá! A Patrik by se jí podle mě líbil,je taky takový starostlivý, milý a ukecaný. To by snad šlo...
No,mohla bych to tu uklidit a udělat zase něco do práce.
Uklidila jsem byt a šla na notebook. Šéf mi poslal pokyny,co by potřeboval do jakého bytu a já mu ten byt vyplnila tak,jak si to zákazník přál.
Zhruba po dvou hodinách jsem měla hotovo,poslala jsem to tedy šéfovi a byl s tím spokojený.
Neměla jsem co dělat,tak jsem si udělala višňový čaj,sedla si na postel,zachumlala se do bíle,chlupaté deky a četla znovu knížku o Kurtu Cobainovi.
Za možná hodinu někdo zazvonil,šla sem odzvonit a otevřít dveře.Samozřejmě ,že tam byl Venca.Jen jsem se postavila mezi dveře a zapletla si ruce v kříž. Venca ke mně přišel a dal mi pusu na tvář.
,,Tak co,pustíš mě dovnitř?'' ironicky se usmál ,,No,když mi slíbíš,že se osprchuješ'' odpověděla jsem mu takto,protože se vrátil z tréninku ,,Slibuji!'' slíbil jako skaut.
Pustila jsem ho tedy dovnitř. Zapnul sprchu a šel se umýt,já mu zatím udělala oběd. Na talíř jsem mu nandala špagety s omáčkou a položila to na stůl. Na stranu do misky jsem mu nastrouhala Eidam.
Vyšel z koupelny,zase jen v ručníku kolem pasu. Koukl se na stůl; ,,Zlato? Já tě miluju'' dal mi obě ruce na moje tváře a dlouze mne políbil. Sedl si tedy ke stolu a začal jíst. Opřela jsem se o kuchyňskou linku,dala nohy a ruce v kříž a koukala se,jak jí. Podíval se na mě,zakřivil nechápavě obočí a dokousal sousto,co měl v puse; ,,Co je? To jsem krásný,když jím,nebo co?'' zeptal se ,,Né,že bys nebyl,ale ne,přemýšlím'' ,,A o čem? '' chtěl se dozvědět víc ,,Myslíš,že by tvoje sestra chodila s Patrikem? Vrtá mi to hlavou,nepřijde mi to jako špatný nápad'' prozradila jsem mu svůj nápad ,,Ale to není vůbec špatný! Naopak je to super nápad!'' ,,Tak děkuju,ale jak to udělat...'' řekla jsem.
,,To domyslíme,neboj'' uklidňoval mě ,,Najez se taky,ne?'' vyzval mě ,,Nechci,děkuju'' odmítla jsem ,,Když myslíš...''.
Přemýšlela jsem a koukala do země.Mohli by jsme je někde dát dohromady,na nějaké zábavě. To by se domyslelo,kde,ale šlo by to,byli by jsme tam já,Venca,Kristý a Patrik,já bych se s Vencou ztratila v davu a oni by tam zůstali sami,jo,to by šlo.
Venca dojedl a umýval talíř s příborem,já mu mezitím vysvětlovala,co mám v plánu. Domyl nádobí,šel ke mě, objal mě a hladil mě na zádech ,,Ty jsi báječná,víš to?'' zalichotil mi ,,No,jak se to veme'' zasmála jsem se, ruce jsem mu obtočila kolem krku a začala jsem se mu mojí levou ruku hrabat vlasech. Drbal mě na zádech. Svojí pravou ruku jsem sjela dolů na jeho hrudník,má tak velké svaly... ,,Jak jsem si tě zasloužila?'' zeptala jsem ho. Chytl mojí bradu palcem a ukazováčkem; ,,Spíš ty jsi moje štěstí,co bych si bez tebe počal'' řekl mi a já ho začala líbat.
Líbali jsme se možná minutu,odtrhla jsem se od něj; ,,Musíme se domluvit na tu zábavu,ano?'' řekla jsem mu ,,No tak dobře,v KD Peklo bude dneska kolem 18 hodin někdo vystupovat.'' ,,Jo,to by šlo'' šla jsem tedy zavolat Kristý a Venca Patrikovi.
Domluveno.Budou tam. ,,Venco,za chvilku bude 17 hodin,pojď se už převlíct'' ,,Už jdu''.
Šla jsem se tedy obléct,jako každé správné ženě mi připadá,že nemám zase co na sebe.Vzala jsem si na sebe šedé tílko Rammstein,černé děravé džíny,černé tenisky a různé doplňky. Namalovala jsem si jen černé silné linky a tmavě fialovou rtěnku,víc vážně ne.
Šla jsem na chodbu ,,Tak co,jsi už hotový?'' zakřičela jsem na celý byt ,,Jo,už jdu'' přišel a já koukala.
Měl šedou košili,černé džíny a taky černé tenisky,jenže ty,co na kluka sedí.
,,Sekne!'' smekla jsem mu poklonu ,,Děkuji,vám také slečno'' oplatil mi poklonu. ,,Můžeme vyrazit?'' zeptala jsem se ho ,,Jistě,že'' odpověděl a šli jsme.
Dorazili jsme,bylo zhruba dvacet minut před šestou,byl tam jak Patrik,tak Kristý,ti se ale neznali.
Kristý i Patrik k nám přišli,koukali na sebe nechápavě ,,Kristý,tohle je Patrik,Patriku,tohle je Kristý,seznamte se'' řekla jsem ,,Ahoj Patriku,ráda tě poznávám'' ,,Ahoj Kristý,tiež ťa rád spoznávám'' seznámili se ,,Ty jsi slovák? Páni,slováky mam ráda'' vyšlo z Kristýniných úst a já to vůbec nečekala,byla jsem překvapená,ale ráda,že se potkali ,,Vážne? Ja mám zase rád češky'' zasmáli se,my s Vencou na ně koukali s vykulenýma očima jakoby říkaly; Ono to vyšlo?! .
Šli jsme dovnitř a celou dobu si ti dva povídali,byli jsme z toho vedle. Nevíme pořádně kdo tam hrál,ale bylo to něco jako pop ,ale nevím,nebylo to zas tak špatné. Zastavili jsme se někde ve prostřed davu a tancovali. Po nějaké době jsme se s Vencou od nich odtrhli,stejně tancovali a povídali si pořád spolu. Prorvali jsme se davem až k rohu místnosti ,,To je lidí,co'' řekl Venca ,,To teda,je těžký se dostat ven'' koukla jsem se na dav. Začala jsem se jen tak bokama pohupovat,Venca si stoupl za mě a chytil moje boky,své ruce jsem dala na jeho a pohupovala jsem se dál. Po nějaké době mě Venca svýma rukama objal okolo břicha a bradu si položil na moje rameno,tak jsme se pohupovali oba.
Otočila jsem hlavu k Vencovi a dala mu pusu na tvář,otočil se ke mně a začali jsme se líbat.Sundal ruce z mého břicha,přestal mne líbat,šel přede mě a znovu mě začal líbat,celkem dost vášnivě.
Přitiskl mě ke zdi,levou rukou jsem mu prohrabávala vlasy a pravou jsem se držela jeho krku.On se opíral o zeď oběma rukama,po chvilce mne svojí levou rukou objal u lopatek a pravou rukou mi držel zadní část hlavy a hladil moje vlasy.
Svoje nohy jsem mu obtočila kolem pasu a on mě chytil za zadek,abych mu nespadla a odnesl si mě až do auta,tam mě pohodil na zadní sedadlo ,sedl si vedle mě,zavřel dveře a vrhl se na mě.
Pohled Kristý:
Nechali nás tam o samotě,ale tancovali jsme dál,když v tom do mě někdo vrazil a já spadla na zem.Bolela mě hlava,tak jsem si jí držela a šklebila se bolestí. ,,Si v poriadku?'' sklonil se ke mě Patrik,zvedl mě a někam mě nesl.
Odnesl mě na záchody,šel do jedné kabinky,dal prkýnko dolů a položil mě na záchod.
Odešel,ale po chvilce se vrátil s mokrým kapesníkem a dal mi ho na to místo,které jsem si bolestí držela. ,,Cítiš sa lepšie?'' zeptal se starostlivě ,,Ale jo,je to lepší,skoro to necítím,děkuju'' poděkovala jsem se zavřenýma očima. Otevřela jsem oči, koukala se na něj a on na mě. Začal se ke mě přibližovat a koukal se na moje ústa. Přiložil své ústa na ty moje a párkrát mě pomalu políbil,pak jsme se začali líbat.
Tak,to je konec další části,ukončila jsem to v nejlepší části,že? :33 těšte se na příště,bude to hustý :D Tento díl je věnován Barunce a Denisce,love ya,girls :D Tak zase příště! :)
ČTEŠ
Fotbalista a slečna nikdo (DOKONČENO)
FanfictionHlavní postavy jsou Eliška Pourová,neboli El,Venca Pilař,jeho sestra Kristý a slovák Patrik Hrošovský :) Příběh je už ukončen :)