Zece ani inainte:
-Mami,tati!Unde plecati?-Esti mai bine la unchiul Tom si matusa Anny!Venim in cateva zile la tine,ai grija!
In prezent:
Keisy Povv'Au trecut de mult acele zile.Nici acum nu s-au întors. Acum am 20 de ani..Acum sunt MAJORA
Imi aduc bine aminte de ei..Mama era satena cu ochii verzi..Tata era blond..Dar aceste detalii nu ma pot ajuta cu nimic..Exista o mulțime de oamenii cu aceste aspecte.Ei chiar pot fii pe alta parte a globului,dar nu îmi pasa.Nu imi pasa pentru ca m-au părăsit intr-un fel.
Mama si-a luat atunci cand a plecat o carte,iar tata o servieta.
Dar atunci cand întreb matusa si unchiul meu de ei schimba imediat subiectul.Nici nu stiu cum ii cheamă exact pe părinți.
Erau oameni buni din câte imi amintesc dar erau foarte rai cand era vorba de scoala.
Tata era foarte ocupat cu serviciul si mama era casnică.
Cred ca au plecat cu serviciul.Dar pe mine de e sa nu ma ia?Eu sunt un obiect?Nu cred ca este ceva asa de important ca sa nu ma ia..!Ador copii si nu as face asa ceva ca părinții mei.Nu as renunta niciodata la ei,este o prostie adevarata.Nu ii judec dar nici nu ii respect.
Nu cred ca am fost asa o pacoste adevarata pentru ei.Am fost cuminte din cate am inteles.Din cate imi aduc aminte si din cate imi spune matusa Anny.
Dar acum incepe adevarata poveste..!
Acesta a fost primul capitol din cartea mea!Sper sa urmăriți toata cartea.Nu ezitați sa dati un vot daca va placut sau un comentariu.