Keissy Povv:
Va dati seama ce este in sufletul meu?Tata a decedat.Mama traieste?De ce a murit? De ce nu a scris pe toate ziarele?Parca era faimos!De ce sa il cred pe omul acela?!Nici nu il cunosc!Poate imi vrea raul!
-Buna ziua!Unde este iesirea?spun eu doamnei dragute care m-a dus la asa zisul meu "tata"😬.-Pe aici.
Doamna mi-a aratat drumul spre iesire.Chiar m-a condus pana la usa.Ce?!Nu ma judecati,e o cladire super mare.
-Cum spuneai ca te cheama?spune ea.
-Keisy. *facand o pauza*..De ce nu mi-ati spus ca Bob Wilson a murit?
-Nu am vrut ca sa te dezamagesc!
-Da..Multumesc! Pe tine cum te cheama?!
-Mary.-Frumos nume!
*facand o pauza*
-Unde stai,Keisy?
-La unchiul meu si matusa.Parintii mei m-au abandonat cand aveam 10 ani.Au zis ca vor veni peste cateva zile dar au trecut 10 ani.
-Dupa?
-Dupa am vazut intr-o camera necunoscuta de mine un ziar intr-o servieta.Era despre Bob.Barbatul care a murit.
-Esti sigura ca e tatal tau?
-Nu.S-au intamplat prea multe..Nu mai cred nimic!
-Matusa nu se ingrijoreaza?
-Nu prea.Nu ma prea place..Are si ea o fata..Pe ea o iubeste..Ma tine doar pentru ca asa a zis mama.Daca nu era ea cred ca acum eram deja aruncata pe strada.O iubea prea mult.Doar era sora ei.Nici ea nu cred ca stia ca nu se va mai intoarce!
Hihii..Inca un capitol..