2. Kapitola

223 13 3
                                    


Sedel som na stoličke na chodbe v nemocnici a čakal kým mi niekto povie čo s ňou je. Neviem prečo ale bojím sa o ňu. Zbystrel som keď z izby vyšiel doktor. "Čo s ňou je? Môžem ju vidieť?" Rýchlo som sa ho spýtal. Zakrútil hlavou. "Posaďte sa pán Malfoy. Slečna Grangerová je v bezvedomí. Teraz by som vás poprosil aby ste zohnali niekoho kto by mi mohol povedať čo sa stalo v posledných dňoch." Kludne povedal a snaźil sa usmiať. "Rozumiem." Povedal som čo najkludnejšie no bol som nervózny. Napadlo ma že by mu to mohol povedať Weasley. Veď s ňou predsa chodí musí vedieť čo s ňou bolo.
...

Premiestnil som sa k Weasleyovcom. Bola tam jeho sestra. Všimla si ma. Nechcela ma pustiť dovnútra. "Pusti ma. Musím isť za We... ehm..za Ronaldom." Pivedal som s ťažkosťou jeho meno. "Ihneď sa musí dostaviť do nemocnice a vysvetliť doktorovi čo je s Grangerovou." Povedal som a ona namňa len vyvalila oči. "Hermiona je v.. v nemocnici?!" Vystrašene povedala. "Ano. Tak je tu?" Pozrel som sa na ňu. "Ano je ale pôjdem ja. Nebol by dobrý nápad zobrať tam Rona." Nechápal som prečo by nebol dobrý nápad aby tam išiel on ale neriešil  som to. Premiestnili sme sa do nemocnice a vyhladali doktora. Zavolal Weasleyovú do kancelárie aby mu povedala čo s ňou bolo.

*O týždeň neskôr*

Draco

Bol som pri nej každý deň. Neviem prečo ale niečo ma k nej pritahovalo. Bál som sa o ňu. Chytil som jej ruku no v tom sa mikla. Začudoval som sa. Pohladil som ju po tvári, po jej jemnej pokožke. V tom otvorila oči a vystrašene si sadla.

Hermiona

Vystrašene som sa prebudila keď som ucítila ako ma niekto hladí po tvári. Poobzerala som sa po miestnosti. Pri posteli sedel muž. Blond vlsy mu padali do očí. Mal výrazné kruhy pod očami jakeby v noci nespal. "Kde to som?" Zmätene som sa ho spýtala. "Si v nemocnici. Hermiona ako sa cítiš?" Vylakane sa ma spýtal. "Dobre ale odkial ma poznáte a kto vlastne ste?!" Spýtala som sa a vytrhla ruku z tej jeho. Kto to je a odkial ma pozná?! V očiach sa mu zaleskli slzy. "Ty si ma nepamätáš?"' Opýtal sa trochu smutne. "A mala by som?" Spýtala sa.

Draco

Ona si ma nepamätá. Oči mám plné sĺz no nemôže to vidieť. Sklopil som zrak. Pozerala sa na mňa zmäteným výrazom. "Kto ste?!" Stále zaskočene sa spýtala no už to išla zakričať. Neodpovedal som jej. Postavil som sa zo stoličky a odišiel som. Na chodbe sedela Weasleyová. "Choď tam. Teba si možno bude pamätať." Snažil som sa to povedať čo najvážnejšie. Vystrašene sa na mňa pozrela a vbehla do izby. Ja som sa premiestnil na Malfoy Manor a zamkol som sa v spálni.

Hermiona

Kto to je? Mám pocit že ho poznám ale to sa mi asi zdá. Odišiel. V izbe som nebola sama ani dve minuti. Do izby vtrhlo dievča s hnedými vlasami. "Hermiona!" Vystrašene vyhŕkla. "Uhm..." poznala som ju no nevedela som si spomenúť na jej meno "Ginny?" Opýtala som sa. Vrhla sa na mňa a objala ma. "Si Ģinny že?" Objatie som jej opätovala. Z očí sa jej liali slzy. Slzy štastia. Usmiala sa a prikívla. "Áno Hermi som to ja." Usmiala sa "Vysvetlíš mi či sa stalo Hermi?" Opýtala sa a sadla si vedla mňa na postel. "No to by som chcela aj ja vedieť čo sa stalo a kto bol ten muž čo teraz odišiel." Povedala som a zdvihla obočie. Pozrela sa na mňa a povzdychla si. "Sľubujem že ti to poviem ale teraz idem zavolať doktora že si sa prebudila." Povedala a postavila sa. "Ginny počkaj." Zastavila som ju. "Teraz na to neni vhodná chvíľa Hermiona." S týmito slovami opustila miestnosť.

...

Ležala som na posteli a čakala doktora. Myšlienky mi stále behali k tomu chlapovy. Kto to je? Čo odo mňa chcel? Odklial ma pozná? Zatriasla som hlavou aby som odohnala myšlienky. V tom sa dvere otvorili a vošiel doktor. "Slečna Grangerová. Som rád že ste sa už prebudili. Spravíme vám testy a zistíme či sa vám pamäť časom vráti alebo nie no teraz odpočívajte." Povedal a niečo si zapisoval. Za ním bola Ginny a v ruke držala nejakú knihu. Bol to album s fotkami. Podišla ku mňe a položila ho na stolík. "Priniesla som ti fotky. Pozri si ich a možno si na neho spomenieš." Povedala a mierila ku dverám. "Ginny!" Otočila sa a pozrela na mňa. "Ďakujem." Povedala som. Usmiala sa na mňa a odišla.

*V ten deň večer*

Listovala som v albume čo mi dala Ginny. Všetkých som poznala okrem blonďavého chlapca. V tom mi to doplo. Ten blonďáčik je ten muž čo tu bol ráno. Na dnes stačí. Pomyslela som si a album odložila na stolík. Zhasla som lampičku a ľahla si. Po piatich minutách som zaspala.

Tak je tu nová kapitola. Venujem ju @savanahmalfoy1231
Dúfam že sa vám bude páčit a nechajte mi tu nejaký ten koment ;)
Tak zatial ahoj :)

DramioneWhere stories live. Discover now