Žila byla jedna rodina. V té rodině měli jednu dceru jménem Ella. Jednou si ji matka přivolala na lůžko a řekla jí že tu bude sama jen s tátou. Ella byla nešťastná a další den jí matka umřela na rakovinu. Otec byl nešťastný, nechtěl se znovu oženit, ale musel uživit svou jedinou dceru. Tak si jednou přivedl domů Ellinu macechu spolu s jejími dcerami, Anastázii a Liliánu. Liliána byla namyšlená a Anastázie taky. Ella taky nebyla úplně bez chyby. Několikrát se hádaly: "Liliána, blbá nána." řekla Ella, ale Liliána jí nezůstala nic dlužná: ,,Popelka, boubelka". ,,Popelko" jí říkali protože byla špindíra(nerada se myla). Nemyslete si že Anastázie byla nějaké neviňátko! Ta taky pošťuchovala Liliánu a Ellu(zvanou Popelku, protože byla většinou od popelu) Jednou jim řekla matka: ,,půjdeme na maškarní. holky se umyly (kromě popelky), a učesaly. Jenže popelka se mýt nechtěla že se myla už předevčírem a že pod maskou to nepůjde vidět atd...Jenže macecha se tak naštvala a začala supět. Ve vzteku smísila hrách s popelem, a řekla: ,,Zůstaneš doma, a nepojedeš nikam!" A tak macecha odjela spolu s Anastázií a Liliánou. Popelka chvíli trucovala, a pak si všimla punčochy. Našla v ní nádherný kostým sedmikrásky (ve skutečnosti je tam dala macecha). Teď stačili sehnat boty. Nakonec si vzala svoje pantoflíčky. A honem na zámek. Na zámek dorazila právě v čas. Už se to tam hemžilo kostými a maskami. Mezitím si macecha spolu s dcerami že přišla Ella, ale nechtěly jí dát najevo že jsou to ony. Macecha byla převlečená za petrklíč, Anastázie za levanduli a Liliána za anděla. A pak Ella uviděla prince. Hned na první pohled se jí líbil.
A pak k ní přistoupil a vzal ji za ruku na balkón, a řekl ,,madam na bradě máte špínu od popele. Popelice se lekla, a utekla. Princ ji chtěl doběhnout, jenže popelice byla rychlejší. Už byla u schodů, a pak se zarazila. Rozhodla se že princovi nechá mobil, a že ji snad najde. Princ mobil našel, a odemkl ho. Chvilku si říkal proč by si někdo nezamikal mobil?, ale pak to nechal plavat. Zjistil identitu a byla tam i fotka. Dívka na fotce měla hnědé vlasy, které se jí vlnily, měla hnědé oči, malý nos a měla i šmouhu. Podle toho princ poznal kdo to je.... A ještě dnes k ní přijel, a požádal ji o ruku. Popelka ale nechtěla. Měla totiž svého honzu, který byl zahradník. Princ si vlastně oddechl, protože mu jeho otec nakázal že si musí na maškarním vybrat nevěstu. Princ měl rád jednu kadeřnici, která se jmenovala Maruška. Ale ona nemohla přijít, protože měla směnu. Princ pak šel domů, a otci to vše vysvětlil. Nakonec souhlasil. A pak žili všichni, s tím koho měli rádi. :-D
kostým liliány-anděl
kostým Anaztázie-levandule
kostým macechy-petrklíč
kostým popelky
Ahojky tuto kapitolu jsem trošičku upravila, doufám že vám to nevadí :)
ČTEŠ
Pohádky trochu jinak
Random:-D Už vás nudí obyč pohádky?? mě teda jo.... no...a to je trochu jiná pohádka ;-) první kniha bude,,tak trochu o ničem,, ale druhá ta bude o hodně zajímavější :)