Samuel
___________________________
....Jag fortsatte kyssa henne på magen.
Jag drog av min tröja snabbt och smidigt. Jag drog av hennes jeans och hon hade jätte sexiga små vita string trosor på sig. Jag börja kyssa henne lite lätt på fittan. Emma stönar högt av behag. Jag ler åt henne.
Emma satte sig upp på knä och börja ta av mig mina byxor. Hon såg att jag hade fått lite stånd redan. Hon tog av mig mina kallingar och stirrade på min stora ådriga kuk. Hon greppade min kuk snabbt och började runka av mig och suga av mig.
Jag stönade högt och smiskade henne på rumpan medans hon sög av mig.
Efter hon var klar med runkandet på mig. Så la hon sig ner och jag kröp upp över henne jag smekte min kuk lite lätt mot hennes mage och hon skrek åt mig att jag skulle knulla henne hårt nu!
Jag gjorde som hon sa och körde in kuken snabbt och smärtsamt upp i hennes trånga fitta.
Hon skrek åt mig att göra mer. Haha det borde du inte ha sagt sa jag.
Jag tog satts och knullade hårdare och hårdare för varje tag.
Jag sprutade sperma på hennes mage.
Jag sa åt henne att vända sig om så att hon låg på mage jag ville köra lite doggy style nu. Jag frågade henne om hon kört anal någon gång hon skakade på huvudet lite oroligt. Jag körde försiktigt in min stora kuk i hennes röv. Hon började gråta så fort jag började jag tog snabbt ut kuken.
Jag tog upp Emma i min nakna varma fammn hon grät och jag såg blod på sängen... fan jag hade råkat köra för hårt så att hennes fitta hade spruckigt.
Jag tog en filt om henne och kramade henne hon slöt ögonen och sa att det var okej. Man såg på henne att hon var helt slut jag lade henne ner i min säng och jag kröp också ner.
Jag kände på hennes fitta och hon sa att hon hade jätte ont just där. Vi skedade under hela natten. Jag hade svårt att sova för jag tänkte bara på det dära om att hon hade börjat blöda så mycke... Till slut sommna jag och på morgonen.....💗