///Pro klid mé dušičky tato kapitolka 12+. Sprostá slova///
Polkla a podívala se nahoru, kde měl Trickster svoji ušlechtilou hlavu. V očích mu hráli rozpustilé jiskřičky. Vendy, i když byla zkušenější jezdec, se zachvěla.
,,Neboj, určitě je hodnej. I když, je novej. A mladej. A hřebec. Ehehe, hodně štěstí," prošel kolem ní Tom a zaplul do jednoho z boxů s nápisem Tennesey.
,,Tomu se to kecá, když na to svym koni už jezdil," brblala si pro sebe a začala sedlat Tricka. První problém přišel hned vzápětí. Zjistila totiž, že podbřišák si Trick vesele žužlá v hubě a nehodlá jí ho jentak dát.
,,Tricku? Prosím, prosím?" zkusila to nejdřív Vendy. Nic. Rozhodla se tedy podbřišák chytit. Trick ale vyhodil hlavu co nejvýše to šlo.
,,No ták!" Její frustrované zaúpění nejspíš slyšel jak Tom, tak celé osazenstvo stáje. Smích se ozval, ale na pomoc nepřišel nikdo. Zkusila párkrát vyskočit, ale Trick jen uhnul hlavou a už měla smůlu. Dostala nápad a přitáhla si stoličku. Trick ale otočil hlavu úplně a Vendy měla opět smůlu.
Chvíli hledala po stáji a nakonec našla štafle. Přitála si je k němu a vylezla na ně. Trick se na ní podíval, pustil podbřišák na zem, v očích mu cinkly dvě rozpustilé jiskřičky a nohou nakopl štafle, které to konečně vzdaly a spadly na zem. Vendy padala a čekala tvrdý dopad na zem. Ten se ale nekonal. Místo toho jí někdo chytil do měkké náruče a opatrně postavil na zem.
,,Kam padáš?" zeptal se jí se smíchem Tom.
,,Dolů, že by? Díky za záchranu?" odpověděla Vendy s rudým obličejem a podrbala se na hlavě. Sebrala ze země podbřišník a očistila ho.
,,Není zač. Přece nechceme, aby se nám nějaká postava zmrzačila hned druhý den!" se smíchem odešel zpět do boxu. Vendy chvilku stála ztuhle na místě a pak se odhodlala konečně dosedlat Tricka....
Ze stáje se dostala s jedním kousancem na zadku a menším kopancem do nohy. Ale byla celá a stála! U jízdárny už stál Jeremy s kamerou a vevnitř už krokovali všichni, kteří dnes měli hodinu, aby se sžili s koňmi. Vendy lehce polkla a nastoupila doprostřed jízdárny. Stáhla třmeny, upravila jejich délku a pokusila se utáhnout podbřišník...
Marně. Trick se rozhodl nespolupracovat a vesele nafoukl břicho.
,,Trickstere!" zaúpěla zoufale Vendy a opřela se mu o bok, na což odpověděl ustoupením do strany a nesouhlasným frknutím. Jeremy vesele začal točit.
,,Koukéj, letadlo!" ukázala Vendy do nebe. Bez úspěchu. Polechtala ho tedy na břiše. Docílila ale jen kopance, kterému se těsně stihla vyhnout. Pak jí napadla spásná myšlenka. Klekla si na kolena a začala:
,,Drahý pane Trickstere, koni Andaluzský, mohl by jste být tak laskav a vyfouknout své ctěné břicho, abych vám mohla dopnout podbřišník?"
Ze všech stran se ozvala salva hurónského smíchu. A Trick se opravdu vyfoukl.
,,Ty klaune jeden!" zahrozila mu Vendy a konečně ho dotáhla. Odrazila se od země a vyhoupla se mu na hřbet. Nechala ho obejít dvě kolečka na volné otěži. Choval se dobře.
Žeby ho ty kraviny pod sedlem přešli?
Ta myšlenka přišla zrovna ve chvíli, kdy od něj fakt nic nečekala. Trick se postavil na zadní a po té okamžitě vykopl. Vendy se proletěla jízdárnou jako katapult a tvrdě přistála na ohraničení jízdárny.
,,Kurvá! Ty si takovej hajzl!" zakřičela Vendy a začala se sbírat ze země.
,,V pohodě?" zeptal se jí Tom a zastavil vedle ní. Bylo vidět, že zadržuje smích.
,,Jojo, okay. Dobrý," brblala Vendy, propůjčila si tušírku a znovu nasedla na Tricka.
Celá hodina se obešla už bez pádů (Pokud nepočítáme sklouznutí ze sedla po té, co Trick znovu zkusil Vendy sundat).
...
Všichni seděli po skupinkách v černém stanu a pouštěli si vtipné záběry dne. Obzvláště oblíbený byl záběr letící Vendy s překvapeným výrazem.
Nic jsem si nezlomila, ta modřina pod bradou prej půjde zamaskovat, díky za optání!
Jak už to všichni viděli asi po desáté (včetně scény prosící Vendy na kolenou) začalo to vtipné připadat i jí. Taky může být ráda, že si nic neudělala.
A že za dnešní den BYLO možností.
ČTEŠ
Nice dream
FanfictionVendy se dostává do dění Avengers 2, kde si má zahrát mimozemské cosi. Jak jí to půjde? Jaké prožije věci? To vše se dozvíte :) Dílo bylo napsáno ještě před tím, než Avengers 2 vůbec vyšli. (Pozn. Nevyzrazuje žádný děj Avengers 2. Potřebovala jsem...