Otočí se na posteli na druhý bok a hodí tou zvonící věcí o zeď.
"Budík zkurvenej." zavrčí nevrle a posadí se.
Koukne se okolo a všude po pokoji strašněj bordel. Váza na zemi, roztrhanej polštář, flašky a všechny hadry válející se po podlaze. Zase tu udělala zasranej nepořádek.
Asi si začnu najímat nějakou jinou kurvu, která nezničí půlku mýho baráku jako Lizzie.
Protře si oči a prohrábne si vlasy. Měl by to tu aspoň trochu uklidit, než přijde hospodyně tu pouklízet. Aspoň ty flašky. Na víc nemá náladu. Koukne se na mobil a pak uklídí rozbitou flašku od vodky a pár dalších věcí a udělá si snídani. Osprchuje se a obleče se pak do obleku a vyjde i s taškou vybavenou plným arzenálem před dům.
Počká, než přijede řidič a sedne do auta. Koukne na mobil. Tak to je v pohodě. Dneska se pracuje doma v Londýně. Nějakej chlápek co ví moc o lidech z ředitelství H5.
"Super, aspoň si trochu pohraju." ušklíbne se sám pro sebe.
"Hej Wille.. kurva šlápni na to trochu. Nechci se tam dostat až za tejden." pobídne řidiče a snaží si promyslet strategii z věcí, které ví. Miluje tuhle práci v tom, že je jen na člověku, jak tu práci udělá, ale pokud jí neudělá čistě, někdo jí čistě pak provede na něm. Zase si neodpustí úšklebek. Po chvíli konečně vystoupí před budovou a zaleze do ní. Voní to tu kafem. Taky je deset a všichni jsou na přestávce. Zaleze si do kanceláře. Ještě se ani neposadí do křesla a už se ve dveřích objeví Emily.
"Ahoj Harry," kousne se do rtu a sedne si před něj na stůl. "máš teď něco důležitýho na práci?" Roztáhne znatelně nohy a on se zase musí ušklíbnout. Ten sex předevčírem na tomhle stole. Hm.. nebyl vůbec zlej, ale..
"Kotě jo mám, tak mi tu nevystavuj kundu na obdiv a jdi mi udělat pořádný kafe. Kdybys přišla včera touhle dobou, tak jsem si tu znuděně nemusel leštit zbraň společně s tou, co mám v kalhotách." kousne jí do stehna.
Zahihňá se a seskočí ze stolu. "Tak já to zkusím zítra, pane řediteli." Uculí se a odcupitá z kanceláře.
Hodí si nohu přes nohu. Zapne počítač a projede ty chlápkovo informace. Treeman Ian. Bydlí v malé čtvrti na konci Londýna. Mhm. Bude stačit maloráž. Jo, to bude fajn. A nejradši to udělá už teď, chlápek má být doma, tak ať to mají oba za sebou.
Zvedne se, vezme si zbraň, dá si jí do tašky a vyjde z kanceláře. Vezme si po cestě od Emily kafe a sejde schody dolů před budovu. Nastoupí do auta a vyjede směrem určené adresy. Pustí si písničky a potichu si brouká.
Dojede k určenému domu a vystoupí z auta. Zazvoní. V okně se objeví zřejmě jeho manželka.
"Potřeboval bych mluvit s vaším mužem," ohlásí se kudrnáč a když ženská zaleze, upevní na zbraň tlumič -však všichni nemusí vědět co se děje- odjistí ji a projde ke vchodovým dveřím. Počká, než muž vyleze.
"Co chcete?" změří si ho podsaditý čtyřicátník pohledem a povytahne obočí.
"Mám pro vás vzkaz od pana ředitele Feiera. Myslím, že si ho dobře pamatujete." zamrká kudrnáč mile.
Chlápkovi to zřejmě něco říká, protože vyvalí oči a zakoktá. "A-a jaký vzkaz?"
"Že byste si neměl na veřejnosti tolik otvírat o něm hubu." usměje se mladík mile, přiloží zbraň milému Ianovi mezi oči a stiskne spoušť.
Muž ani nestihne vykřiknout, když mu kulka provrtá skrz na skrz lebku a sprška krve a mozkové tkáně přistane za ním na bílých vchodových dveřích.
Harry jeho tělo nechá dopadnout na zem, přičemž si zřejmě ještě vykloubí rameno a zlomí pár žeber, ale to už ho jistě nebolí.
V klidu si očistí zbraň a vyjde k autu. Nasedne do něj a vyjede zpět do města. Dnešní práce by byla. Nemusel by jako ředitel vůbec objednávky vyřizovat a jenom sedět na prdeli v kanclu, ale to by ho nebavilo. Baví ho si hrát. Je jak malé dítě co má svojí oblíbenou hračku. A jeho hračka jsou zbraně a nože. Někdy i sekera, ale to jenom na přání. A občas si prostě s těma věcičkama rád pohraje.
Prohrábne si vlasy a zastaví u baru. Do práce už nejde, má hotovo.
Vystoupí a zapálí si. Vejde dovnitř a posadí se k baru na svoje stálé místo. Pozdraví barmana a objedná si skotskou.
"Ahoj," uslyší za sebou. Zamrká a otočí se. Páni. Hnědovlasá holka s dlouhýma nohama a kozama.. ne tak dlouhýma - ehm, asi mi stojí.
"A-ahoj," vysouká ze sebe a prohlédne si jí. "Potřebuješ něco?"
"No tak napřed jsem přemýšlela, že mi bude stačit jenom tanec a jak na tebe tak koukám, tak bych potřebovala i tvýho ptáka." posadí se na stoličku vedle něj a olízne si provokativně rty.
"Ehm.." pomalu se udusí na svém pití, když to hnědovláska řekne.
Jo, tak teď už mi kurva stojí.
Modroočka se zachichotá. "Promiň, trošku provokuju. Jsem Chantelle. Líbíš se mi, vypadáš jako fajn kluk." napije se ze sklenky vodky.
"Harry, " kývne. "Taky nevypadáš zle." zasměje se a dál jí svlíká pohledem.
"Nechceš si zatancovat?" chytne ho štíhlá dívka za rukáv. "Já tě přece neukousnu."
Kudrnáč vstane a nechá se odvést do prostřed parketu. Když se k němu dívka přitiskne tělem, začne si tanec užívat.
A líbí se mu to víc a víc. Nemusí vůbec mluvit. Není proč. Energie tance a to, jak se o sebe otírají, mluví za vše. Po chvíli přejde i na erotický šepot a tiché vzdychání hnědovlásky, když jí kudrnáč přejíždí jazykem po krku.
Chantelle významě stiskne zelenoočkův rozkrok v dlani. "Co kdybychom se.. vypařili?" zamrká na něj nevinně a kousne ho do brady.
"Jo bejby." vydechne Harry omámeně a stiskne jí zadek.
Dívka se zahihňá, chytne se ho a vyjdou ven z baru do tmy noci.
Zdravím všechny duše, které to byly ochotné dolouskat až sem na konec. První díl má jen zhruba 900 slov, ale když budete mít zájem, rozhodně se polepším, to slibuju. Byla bych ráda, kdybyste napsali komentář a třeba i přidali hvězdu, abych věděla, jestli má cenu to psát a jestli se vám to líbí a kdyžtak napsali, co se vám na tom nelíbilo. Budu ráda za cokoliv :3 Mimochodem to bude asi trochu víc zvrácený, když už jsem udělala z curly andílka nájemného vraha, ale většině z vás to určitě vadit nebude :D Taky nepředpokládám, že to bude nějakej nekonečnej příběh. Počítám tak +/- 10 dílů. Kdyby se to vážně líbilo, tak si to možná ještě rozmyslím :D Zatím by to bylo asi všechno. Opravdu budu ráda za každý ohlas. A určitě v textu budou nějaké ty chybky i když to čtu už po pátý, ale tak se snad nezblázníte. Tímto se zatím loučím a doufám, že se líbí a bude líbit. Zay x
ČTEŠ
/Darkness/
FanfictionNejsem zhola nic.. i když mi říkají pane řediteli. O mojí firmě se nemluví. O mojí práci se nemluví. Protože kdo ví moc, ten za to zaplatí. Jsem pořád ten stejný debil jako před pár lety. Akorát už ne tak ambiciózní, ubrečený, zamilovaný a naivní...