Dřepím na terase a dávám si práska. No co, po šukání mám prostě chuť na trávu no. Tak mě za to hned neukamenujte. Stejně je to fajn, když si ti zmrdi myslej, že je neodprásknu jen proto, že mi daj nějaký zkurvený gramy bůhví jaký sračky. Uchechtnu se. Trapný. Stejně je zabiju. Je to moje práce. Heh. No nic, asi mi to THC už leze na mozek. Zatřepu hlavou. Ta čubička co jsem jí včera potkal v baru je celkem fajn. Možná si jí ještě nechám na pár hrátek. Ovšem nic víc. Jedu jenom one-stand night. Nic víc. Stejně je to na piču mít vztah, když mě může každej den někdo oddělat. Nepotřebuju poslouchat nějakou ukňouranou děvku, která mi bude brečet na klíně, jak se o mě bojí a jen co vypadnu z baráku, ojede půlku kokotů ve městě. Ani za nic. Za to mi to nestojí.
Tím končí dnešní zápis do deníčku. Típnu nedopalek do popelníku a zvednu se z pohodlnýho křesla. Mhm. Dneska bych se na to nejradši vysral. Celou noc jsem měl péro jak těžební věž. Nahoru, dolu, nahoru, dolu. Dneska po mě nikdo nemůže chtít zázraky.
Vrátím se do domu a dojdu k bazénu. Svlíknu se do naha a skočím do vody. Příjemný. Aspoň jsem se trochu probral. Udělám pár temp, když v tom mi začne zvonit mobil. Kurva. Zavrčím nespokojeně, vyhrabu se z vody a chňapnu mobil. Oh, vole. Zee volá.
"Hm?" znělo to velmi nadšeně. Tím jsem si jistý.
"Hey drahouši," zahihňá se to neustále zhulený stvoření na druhý straně. "Jak se má můj lamač srdcí všech subinek?" uchechtne se.
Kokot, fakt.
"Drž piču Maliku a vybal co chceš." zavrčím nevrle.
"Ale notak bratříčku.. co ta silná slova? To se přece neříká ne?" uchechtne se zas a já jen protočím oči. "Nechceš za mnou přijet?"
"Nechci." dojdu do pracovny a vyndám tam z krabičky doutník.
"Ale notak. Mám pro tebe návrh." zacvrdliká.
"Tse, známe tvoje kokotský návrhy." zapálím si jeden a slastně vydechnu kouř.
"No tak jinak krasavče. Potřebuju od tebe něco a ber to jako sázku. Bude se ti to líbit. Přijeď." típne to.
Zmrd. Teď mi to bude ležet v hlavně a stejně za ním přijedu.
Povzdychnu si. Rozhodl jsem se jít do ložnice oblíct.
"Kurva!" Ty vole. Tak teď mě málem kleplo. Já myslel, že se jako už vypaří a ona se tu pořád rozvaluje jak děvka. No toto. Neví co se sluší a patří? Že se patří zmizet s ranním úsvitem?
"Copak broučku?" usměje se na mě.
"Ehm. Nic. Jen jsem nečekal.. že tu ještě budeš." povytáhnu obočí a pousměju se.
"Já hned půjdu." shodí ze sebe deku a vstane.
Nahá.
Ty vole Stylesi, ty umíš skvěle konstatovat. Opravdu.
"Mhm, nebo počkej." zarazím ji a dojdu k ní. "V noci ses mi líbila. Myslím, že bychom si to mohli ještě zopáknout, ne?" shrábnu její vlasy dozadu a chytnu je do dlaně.
Nevinně se na mě usměje a začervená se. Pohrdám všema těmahle čubinama. Nikdy mi neřeknou ne. Nikdy. Vždycky chtějí, abych si s nimi dělal, co si zamanu. Jsou dobrý tak akorát na to, aby z nich člověk vyšukal duši.
Jak říká můj milovaný bratr. Můžu mít kohokoliv ve městě. Na koho si ukážu. Hej. Jo. Jasně že se mi to kurva líbí.
Navíc. Zayn chvíli počká. Moje péro ne.
ČTEŠ
/Darkness/
FanfictionNejsem zhola nic.. i když mi říkají pane řediteli. O mojí firmě se nemluví. O mojí práci se nemluví. Protože kdo ví moc, ten za to zaplatí. Jsem pořád ten stejný debil jako před pár lety. Akorát už ne tak ambiciózní, ubrečený, zamilovaný a naivní...