Celou zkurvenou cestu přemýšlím o tom, jak to s tím zajíčkem provedu. No vůbec nic mě nenapadá sakra.
Zayn je fakt kokot. A já pěkná píča. Nemám mu na všechno vždycky naletět.
Asi budu muset vymyslet nějaký plán. Odpoledne bych mohl zajet do kampusu a poptat se tam po něm.
Dojedu před budovu společnosti a vejdu dovnitř. Nikde nikdo. Kurva co se to tu děje?
Vyjdu po schodech nahoru a uslyším smích a tlumené mluvení. Jdu dál chodbou, až zjitím, ve kterých dveřích se ten zvuk vytváří.
Vejdu dovnitř. "Co se to tu kurva-"
Náhle mě oslní světlo a ze všech stran slyším VŠECHNO NEJLEPŠÍ, PANE ŘEDITELI!
Tak počkat.. wat? Já mám dneska něco? Svátek? Narozeniny? Kurva co je dneska vůbec za den.
Začnu si to přepočítávat a pak zjistím, že opravdu mám vlastně dneska narozeniny.
Já kokot kvůli všem věcem zapomenu na vlastní narozeniny. No toto.
"Eh.." ještě chvíli trvalo, než jsem se úplně vzpamatoval. "Díky." zasměju se. "To je milý. Jen jsem asi málem dostal infarkt. Příště trochu míň brutálně."
Přicupitá ke mě Emily a svlíkne mi sako z ramen.
"A ne, že se tu budete ožírat dlouho. Však všichni máme ještě spoustu práce, že."
Uslyším nesouhlasné zamručení. Zasměju se tomu.
Spíš se bojím, co letos dostanu za dárek. Vždycky jsem dostal něco, čím jsem se bál vůbec pohnout, abych se nevyhodil do vzduchu. Za poslední tři roky samopal, plně funkční granát a bazuku. 'Však ono se vám to bude jednou hodit šéfe.' oargumentoval to vždycky někdo.
Mám pocit, že zaměstnávám opravdu samý psychopaty. I když kdo jiný zabíjí lidi líp než psychopat, který mu to jednoduše nedělá žádný velký problém.
Sleduju, že teď mi podávají v balíčku něco malého. Vezmu to a rozbalím. Klíčky od Porsche.
"Páni. Že byste mi konečně těmi svými dárky přestali dávat najevo, abych se šel odstřelit?" zasměju se a oni se mnou.
Emily mě dotáhne k oknu, abych se podíval. Pod budovou je zaparkované bílé Porsche 911 Turbo S. Krásný kousek.
Eh. Ne, že bych něměl v garáži dost aut, ale tuhle prdelku ještě nevlastním.
"Veselte se tu jak chcete," hodím do sebe Dylanova panáka, kterýho si právě nalil. "Ale jestli nebudete mít splněnou dnešní práci, tak vás zejtra vlastnoručně odstřelím, jasno?" zasmáli se.
"Fajn, já jdu makat. Moc práce, málo času. A díky za tohle." zahoupu klíčkama v ruce a nechám je tam se dál vesele opíjet.
First let me hop out the mutha fuckin' Porche
I don't want her if that ass don't sit like a horse
I be ballin on these niggas got me feeling like sports
Dash got so much wood I could build me a fort
Broukám si cestou do pracovny. Odemknu dveře a vejdu dovnitř. Kurva jakej kokot tu nechal rozvíceno?
Podívám se, kdo tu byl poslední. Josh. Až ho potkám, tak ho chytnu a pověsím ho za koule do průvanu.
Podívám se, co mi tam nechal za spisy. To si vezmu s sebou domů. Teď to luštit nebudu.
ČTEŠ
/Darkness/
FanfictionNejsem zhola nic.. i když mi říkají pane řediteli. O mojí firmě se nemluví. O mojí práci se nemluví. Protože kdo ví moc, ten za to zaplatí. Jsem pořád ten stejný debil jako před pár lety. Akorát už ne tak ambiciózní, ubrečený, zamilovaný a naivní...