H3: Ontdekkingen

7 0 0
                                    

"Okee, Sara," begon mevrouw Grootvaart, "Ik ben door jouw dossier heengegaan, althans die van je ouders, jij was genoteerd als dood en daardoor kon de orde je niet opvangen. Het is puur toeval geweest dat Ridder Roland je tegenkwam."

"Wie waren mijn ouders?" vroeg Sara.

"David en Aislyn van Aschland," antwoordde mevrouw Grootvaart, "Ze waren Paladijnen van de orde. Wegens Aislyn's zwangerschap waren ze een aantal maanden op verlof tot ze werden aangevallen."

"De details zijn ons nog niet helemaal bekend," voegde Jonas toe, "maar ik heb Scribes ingeschakeld om een uitgebreid onderzoek te doen en heb de zaak opnieuw geopend."

"Wat betekent dit voor mij?" vroeg Sara.

"Als we hadden geweten dat je nog leefde was je opgevangen door een van onze leden totdat je oud genoeg was geweest om hier te komen," antwoordde Grootvaart, "nu moeten we kijken of je je bij ons aan kan sluiten op fysiek, mentaal en emotioneel niveau."

"Hoe?" vroeg Sara.

"Op het fysieke niveau ga je de komende paar maanden basis lichamelijke training volgen. Ook zullen we een IQ en een EQ test doen om te zien wat je capaciteiten zijn." legde mevrouw Grootvaart uit.

"Als we hadden geweten dat je nog leefde dan hadden wij je eerder opgezocht om je bij de orde op te vangen," informeerde Jonas, "maar helaas mocht dat niet het geval zijn."

"En nu?" vroeg Sara zich af.

"Nu hopen we dat je een nieuwe aanwinst kan zijn voor onze orde," glimlachte mevrouw Grootvaart.

"Oké," zei Sara, "wanneer beginnen de tests?"

"Zo snel mogelijk, maar vandaag nog niet, een van de orde zal je naar je kamer leidden zodat je je daar kan bivakkeren," zei mevrouw Grootvaart, "Ik zal ook jouw persoonlijke trainer informeren."

"Oké, bedankt," zei Sara, "ik ben ook vrij moe eerlijk gezegd. Veel nieuwe dingen te weten gekomen."

"Je mag gaan, Sara, ik laat even iemand weten dat je naar de vrouwen kazerne moet worden gebracht."

"Bedankt," zei Sara nogmaals, "een fijne dag nog."

"Bedankt," glimlachte mevrouw Grootvaart.

"Thanks," reageerde meneer Grain, "van hetzelfde."

Sara knikte naar hen toe en liep naar de deur.

"Grifier Sandra," zei mevrouw Grootvaart via de telefoon, "kun jij iemand vragen om Mevrouw van Aschland naar de kazerne te laten brengen."

Sara deed de deur open en liep er door heen richting het bureau van Sandra.

"Zal ik doen inquisiteur," zei Sandra voordat ze de hoorn op de haak legde en naar Sara keerde. "Als je de lift naar de begane grond neemt en daar wacht komt iemand je zo oppikken."

"Dank je," glimlachte Sara.

"Sterkte verder," glimlachte Sandra terug.

Sara knikte voordat ze naar de lift toe liep.

Toen ze beneden aankwam, zocht ze naar een zitplaats, ze ging zitten op een klein bankje met haar rugtas op haar schoot. Ze sloot even haar ogen en nam een aantal keren diep adem.

"Sara van Aschland?" vroeg een meidenstem nadat Sara ongeveer tien minuten had gezeten.

Sara opende haar ogen en zag een paar groene ogen naar haar kijken vanuit een vriendelijk gezicht, haar blonde haren waren naar achter getrokken in een paardenstaart en een speelse lok viel over haar linker tempel. Ze droeg een grijs uniform die op een aparte manier was gesneden. een deel van de knopen liepen schuin over haar borst heen en de jas was gescheiden in twee flappen. haar broek was ook grijs en leek vrij wijd van maak.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Oct 27, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

SaraWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu