#Senden Başka

62 4 0
                                    

Bugün de içimde bi burukluk var nedenini bilmediğim...Sen misin sebebi yoksa aklımdan çıkmak bilmeyen bakışların mı?Özlemek mi denir buna yoksa ölmek mi? Benim cevabını hala bulamadığım sorularım var sevdiğim ve bu gidişlede hiçbir zaman cevaplarını bulamayacağım.Mesela neden sen ?Çevremde o kadar insan varken neden sen!Bana bu kadar acıyı yaşatmana rağmen neden hala sen! Bilmiyorum belki nefesim olduğun için belki tek aşkım olduğun için belkide ilkim olduğun için...Ben nedenini hala bulamadım sevdiğim ama birşeyi çok iyi biliyorum benim senden başka ne gidecek bir yerim ne de çalacak bi kapım var benim senden başka yönüm yok be sevdiğim. Benim cümlelerimde bile senden başka kelime yok.Nefesimde,içimde,kalbimde,gözlerimde...benim taa en derinlerimde bile sen varsın herşeyim.Şimdi diyeceksin ben hiç olmadım diye biliyorum sen hiç olmadın...biz hiç birlikte olmadık ama sen hep benimleydin sevdiğim sen bunu bilmiyorsun.Aklımda,kalbimde,bakışlarımda bile bugüne kadar hep sen vardın ve hep sen olacaksın.Nasıl olamazsın ki!Ben seninle var olmuşken sen nasıl benimle olamazsın.Aramızda mesafeler yok biliyorum ama mesafelerden çok engeller var be sevdiğim.Senin sesini,gülüşünü,bakışını özlememe sebep olan engeller.Seni bana kavuşturmayan engeller.Kalbimi parçalarcasına kanatan engeller..!Bu yara hiç mi kabuk tutmaz be sevdiğim. Ben sarmaya çalıştıkça kanadı senin açtığın yara..Hiçbir merhem derman olmadı bu yaraya Olamazda! Senden başka..!
İzin vermem asla.Ya seninleyim ya da sensiz başka bi seçeneği yok bunun.Gerçi ben hep seninleyim sevdiğim sende benimlesin.Tamam kabul yanyana değiliz belki ama sen hep benim kalbimdesin,en derinlerimdesin.. Saklıyorum seni yıllardır kimseler çıkartamasın seni kalbimden diye,kimseler alamasın seni benden diye...

Seninle & SensizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin