#Sen Beni Haketmedin

66 5 0
                                    

Böyle gitme ne olur.Böyle gitmemeliydin, böyle bitmemeliydik.Sonumuz böyle olmamalıydı.Ya sonsuz olmalıydı bizimkisi ya da hiç başlamamalıydı.Düş kırıklığım olmamalıydın benimle olmalıydın, benim olmalıydın...Bilmiyorum şimdi kiminlesin, kimlerlesin.Evet sen şuan başkalarıylasın ve onlar ne kadar şanslı olduklarını bilmiyorlar.Ben mi? ben senin değerini şimdilerde daha iyi anlıyorum sevdiğim belki seni çok özlediğim için belkide sensiz nefes almadığım içindir.Artık nefes
alamıyorum be sevdiğim sensiz yaşıyor muyum onu bile bilmiyorum..Sanırım yaşıyorum,tabi buna yaşamak denilebilirse...Sen hiç birini deli gibi özledin mi?Hiç birini kaybetmek bu kadar koydu mu sana?Hiç onsuz nefes almak canını acıttı mı?Hissettin mi o acıyı içinde,en derinlerinde... Yüreğin acıdı mı hiç senin?İliklerine kadar hissettin mi acısını.Gözlerinden istemsizce aktı mı hiç yaşlar.Ağlamayacağım dedikçe gözyaşlarını tutamadığın oldu mu hiç.Benim oldu sevdiğim defalarca yaşadım bunları,seni her gördüğümde seni her düşündüğümde seni her özlediğimde bu anlattıklarımın bin katını yaşadım ben.Her defasında can çekiştim her defasında güçlü durmaya çalıştım.Başardım da...Seni onunla görüp ayakta kalabilmeyi güçlü kalmayı başardım ben.Sevgilinle o güzel aşkınızı izledim ben tam 1 yıl boyunca. Ona rağmen güçlü kaldım ben ve inan bu sandığın kadar kolay olmadı.Her gün acı çekmek ne demek bilmezsin sen bilemezsin! Ben yaşadım ben bilirim.Beddua edemem sana ama bana ne yaşattıysan yaşaman dileğiyle...Ve ben artık ne kırgınım sana ne de kızgın...Sadece pişmanım.Seni sevdiğime pişmanım be sevdiğim ve bunun sorumlusu sensin,beni sevdiğime pişman ettin.Keşke kimi seveceğimizi seçme imkânımız olsaydı.İşte o zaman her şey çok daha güzel olurdu..Yani öyle olmasını umuyorum, belkide yine gider imkansızı severdik.Kim Bilir...Bugüne kadar da hep öyle olmadı mı zaten nerede imkânsız varsa gönül gidip onu sevdi.Ama suç kalbimizde değil suç sevilmeyi hak etmeyenlerde,suç sevilmenin kıymetini bilmeyenlerde...Sende sana olan sevgimin kıymetini bilmedin sevdiğim.Sen beni hiç hak etmedin.Benim masumane sevgimide,senin için akıttığım gözyaşlarımıda sana yazdığım şiirlerimide hak etmedin sen... Bende seni hak etmedim.Çünkü hiç çabalamadım kabul ediyorum bende suçluyum ama olamazdık sevdiğim.Biz diye birşey olamazdı hayali bile saçmaydı.Olmayacak duaydık biz boşuna amin dediğimiz...

Seninle & SensizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin