Dimineata ... Nasoala dimineață în care trebuie să mă trezesc și să merg la școală .. , mda ceea ce urasc cel mai tare s amerg la scoala , nu ca as avea note mici da na .. cui ii place sa mearga la scoala ... ahhh si ce bine era in vacanta .. puteam sa dorm pana la 12 sau chiar mai mult ... oricum odata si odata trebuia sa se termine acest vis frumos ... da na csf ... ma ridic LENES din pat ma imbrac intr-o pereche de jeans negri , un tricou alb mai lung ... , un sfeter gri ,, si o pereche de tenesi All star* ...
Cu toate astea trebuie sa ma prezint , cred ca ar cam fi cazu ... :)) numele meu este Eveline Mark , am 18 ani .. si sunt a-12-a ... am par lung brunet , ochii verzi , am 1.75m ... mai multe pe parcurs ...
Imi iau ghizdanul , cobor jos trec pe langa mama ,, si ies direct pe usa ... directia scoala .. mda prima ora am sport ... numa bine mai pot dormi inca o ora buna ca si asa la sport profu de zice de viata lui super-mega-plictisitoare ... care nu ma intereseaza absolut deloc ... ceea ce zice , eu una cred ca isi raceste gura degeaba fix degeaba ...
In 10 minute ajung la scoala , intru in clasa evit colegii tampiti de care nu o sa imi fie dor cand termin a 12-a .. ma asez in banca .. imi pun capul pe banca incercand sa continui ceea ce faceam inainte sa vin aici ... adica sa drom ... <3 va si
Cand vrioam sa adorm si eu macar o ora o amarata de ora ... vine cineva si ma intreaba ;
?? buna !! e liber aici ? ...
Eu: Da e .. poti sa te asezi daca vrei ... -zambind stramb -
?? Mersi ... -asezandu-se -
Eu: Eu sunt Eveline dar imi poti spune Eve - zambind putin -
??: Eu sunt Emily dar imi poti spune Em' ...
Eu:Incantata Em'!!!
Em: Si eu ...
Eu: -zambind -
Hmm draguta Em asta ... pare fata cuminte si la locul ei .. are par lung saten inchis , ochii caprui , e slabuta , mai mult de 1.70 nu are ... , are un ten atat de curat fara cosuri , fara riduri ... bine o pustoaica de a 12-a nu are cum sa aiba riduri ... cred ca o sa fim bune prietene ... ,bineînțeles dacă și ea va vrea în timp acest lucru ...
Ora a decurs bine , profa de romană dacă stim ce înseamnă sentimentul de iubire , sau cum își exprimă o persoană sentimentele față ce persoana iubită ?! Evident ca restul clasei nu a știut să explice ceea ce ne-a întrebat profa .. Nici măcar eu nu am știut ...dar ceea ce nu mi-a venit să.cred e ca nouă colegă Em' a știut ..și a explicat într-un mod așa de profund parcă tăria momentul acela în care explica ...
Profa: Copii , acum vreau să îmi răspundeți la o întrebare .. Ce înseamnă iubirea?! Sau ce este iubirea ?!
Clasa: ........
Profa:Haideți străduiți-vă puțin, sunte-ți clasa a 12-a ..trebuie să vă puneți mintea la contribuție ..
Emily: Eu vreau să vă răspund la întrebare doamna profesoară ...
Profa: Sigur ! Spune ,draga mea !
Em:După cum bine ne-ați întrebat ...ce inseama iubirea sau ce este ea ... Ei bine iubirea este un sentiment ,foarte rar în viață noastră ..este ceva uimitor .este o senzație care trezește încă multe alte senzații ,profunde.. Este ceva ce nu se poate explica ... Este cel mai frumos lucru din viata unui om .. Când descoperă iubirea adevărată .. Când iubește cu sufletul și cu inimă când iubeste din toată inimă ,când își face griji pentru aceea persoană ,are grija de ea, o alinta zii spune lucruri frumoase , adevărate și nu false ,spuse din adâncul inimii ,sufletului ,și nu numa ca să fie spuse ... E-e-e-e ceva ce nu se poate explica în cuvinte , ci numai în fapte , fidelitate , adevăr , grijulie , respect , promisiuni indeplinite , și multe alte lucruri de acest gen . Este un sentiment ce te duce în lumea dragostei , în lumea copilăriei , în lumea în care existați tu și aceea persoană .. Persoana iubită ... În lumea aia existați doar voi și nimeni altcineva aia este lumea voastră , lumea.voastră plina de dragoste ,de culori , de sentimentele trăite în lumea.aceea colorată ,plină de.magie ,de iubire .. De puritate ... De basm . iubirea trebuie să fie adevărata , nu falsă , să iubești cu inima și sufletul ,și nu cu vorbe goale ... . Iubirea trebuie trăită , iubită și nu trebuie da ne batem joc de acest sentiment pentru ca ne face să devenim mai maturi , ca un nou născut .... Și de aceea trebuie să simțim iubire adevărata și nu falsă .
Profa:Stergandu-si lacrima- Așa se răspunde! Bravo domnișoară ! Pentru azi ai un 10 ! Și dacă mai continui așa te voi încheia direct cu 10 ! Felicitări!
Em: Mulțumesc doamna profesoară!
Profa:Cu drag ! -ieșind din clasa- a da și pentru dată viitoare aveți de făcut un eseu de 10 pagini la ceea ce va spus colega.voastră ! Îl aveți pentru ora viitoare ! Tu nu vei face ! -referindu-se la Em' ....Și profa a plecat ... Și ne-a mai dat și un eseu de 10 pagini ..profa handicapata .. Cum dracu sa dac eu până mâine un eseu de 10 pagini la ce a spus Emily .... Da ce eu rețin cuvânt cu cuvânt la ce a spus ea .....
Eu:Viata mea e distrusă!!!!!!
Em: Ești bine ?!
Eu: Nu !!!! Pentru ca trebe să fac un eseu de 10 pagini pentru mâine. .. Și nu o să am timp .... Și nici nu știu să îl fac!!!!!!Em:Dacă vrei te pot.ajuta eu ???
Eu:serios ?! Ai face asta pentru mine ?!
Em: Normal doar ești prietena mea ! -facandu-mi cu ochiul și plecând în treaba ei - ....Wow .. Chestia asta mi-a pus capac ...
Serios .... Deja mă consideră prietena ei ... Nu ca nu mă bucur .... Chiar îmi pare bine ca mă.considera prietena ei .... Și chiar cred ca acesta este începutul unei prietenii frumoase ....Mă ridic din bancă îmi iau ghiozdanul si mă.îndrept spre ieșire .. Acum plecam acasă pentru ca diriga nu îi azi la școală și ultimele 4 ore le aveam cu ea .... Mda băga la mate și istorie de numa ...... Mă bucur ca am scapat wl
și am înțeles ca nu vine toată saptamana ..mai bine ...Ies din clasă mă duc la dulap îmi iau cărțile , închid dulapul , dar îmi pica o carte jos , mă aplec să o iau și dau peste cineva cand mă ridic , ridic privirea ca să văd cine e pentru a-mi care scuze și dau de doi ochii frumoși , albastri ca cerul ... Sinceri , de un zâmbet , minunat ,alb ca perlele ....
Simțeam cum inimă îmi bate foarte puternic .... ...Hehe t mai multe aflați în capitolul următor sper ca va place poveste asta .... Va pup :* :* :*
CITEȘTI
Special Love [YURI]
AdventureMomentul acela în care îți dai seamă ca te-ai îndrăgostit , ca ai găsit în sfârșit persoană potrivită pentru tine , care este frumoasă ,deșteptă ,stilată ,cu capul pe umeri ... Sau momentul în care seara când stai liniștită pe pat , îți dorești...