După ce a plecat Emily am ramas cu gândul la ea , la zambetul frumos ce care îl are , tenul fără coșuri , ochii blânzi pe care îi are ,timiditaea ei , pe care nu oricine o are , la frumusetea ei naturala care nu are nevoie de machiaje si alte cosmetice .. E chiar foarte draguta , mi-e una imi place de ea .
STAI!!!!! Ce dracu indrug eu aici??? Vorbesc de parca mi-ar place de ea , de parca a-si incepe sa ma indragostesc de ea , what the fuck ??? eu nu ma indragostesc de nimeni , sper , mai bine m-as duce si mi-as face o baie calda , da asta am sa fac . Intru in baie dau drumul la apa calda pentru a umple cada , intre timp , ma dezbrac de haine si le pun in cosul de rufe murdare , observ ca vana sa umplut cu apa fierbinte , intru in ea si pun spuma de baie in apa fierbinte , si ma relaxez complet inchizand ochii si ma eliberez de toate gandurile ce le aveam in acel moment ....
Deschid ochii si o vad pe Emily stand pe marginea cde gura in semn sa nu zic nimic , isi da prosopul jos , ramand goala .. eu evident , cand o vad ca raman muta . Nu sta pe ganduri si intra in cada , punandu-se deasupra mea , dau sa zic ceva dar mi-a pus ¨capacul¨ cu un sarut , dupa ce sa dezlipit de buzele mele , a inceput sa ma sarute pe gat, si pe intreg corpul, cand ajunge in dreptul feminitatii mele .. Ma trezesc .... Se pare ca am adormit in cada , la cat de relaxata am fost ... ce dracu ?? am visat ca era cat pe ce sa fac sex cu Emily ???? Ce dracu se intampla cu mine ?? de ce visez chestii de astea ?? Doar sper ca nu incep sa ma indragostesc de ea ... adica ar fi penibil ... stii te cunosc de trei zile nici atat si gata m-am indragostit de tine ... pe bune , suna ca dracu ....
Ies din cada , imi infasor in jurul corpului un prosop , si unul mi-l pun in cap , intru in camera mea , ma sterg cu prodopul si ma imbrac intr-o pereche de treiningi si un maio negru simplu , imi usuc parul , imi pregatesc ghiozdanul pentru orarul de maine ... ma bag in pat adormind pe imediat ...
*******DIMINEATA********
Ma trezesc la auzul soneriei aleia tampite , dar noroc ca azi e vineri .... ma scol lenesa din pat , ma duc la baie imi fac rutina de dimieata , ma duc la dulap imi aleg o pereche de colanti , negri si o bluza cu maneca lunga , alba , pe care scria Happy , ma incalt cu niste tenesi , imi iau geaca de pe cuier , ghiozdanul in spate , cobor scarile , o salut pe mama din mers , si ies pe usa , directia mea fiind liceul ..... Sper sa nu adorm la vreo ora , nu stiu de ce dar mi-e foarte somn , sper sa imi revin pe parcursul zilei ....
Ajung in 10 minute la scoala , ma duc la dulapul meu , imi pun ghiozdanul inauntru , imi iau doar cele necesare pentru ora de romana , si ma indrept spre clasa .Intru in clasa si observ ca Emily statea , cu capul pe banca ... uitandu-se pe geam , trec pe langa ceilati colegi , si ma asez in banca punandu-mi cartea si caietul de romana pe banca , salutand-o pe Emily ...
- Buna Em¨ -zambind prietenos -
- Buna Eve - ragusita -
-Hei esti bine ?? De ce esti asa de ragusita ??/
-Am racit - tusind -
-Si de ce nu ai stat acasa ??Iti aduceam eu lectiile si temele ....
-Mersi , dar nu sunt asa de rau ... - tusind -
-Nu ,nu estu , uitat-te la tine cum tusesti .....
-Nu iti face grii sunt bine .. -zambind -
-Bine dar daca ti-e rau sa imi spui okey ???
-Okey -ragusita -
- Dar ai luat ceva mdicamentr ?
-Da am luat azi dimineata ... sper sa ma ajute cu ceva ...
Nu am mai apucat sa zic ceva ca a intrat profesoara in clasa , fuck am uitat .. azi trebuia sa prezentam eseurile alea despre iubire , sper ca nu l-am uitat acasa ca am dat de dracu imi trece un 2 in catalog de imi fute toata media ... sper ca nu l-am uitat .... Dupa ce ma asez pe scaun ma uit rapid in banca ... si vad ca nu il am .. fuck ... si acum ce fac ....
-Eve esti okey ? -in soapta -
-Mi-am uitat esul facut de tine acasa ...
-Nu te enerva til dau eu pe a meu . si asa am nota de data trecuta ... nu-ti fa probleme ...
-Mersi mult <3 !!-usurata -
-Cu placere -
Profa incepe prezentarea esurilor strigand pe fiecare dupa catalog ( inafara de Em'') multi nu si l-au facut si au primit un 2 , asta le va strica media la romana , pentru ca daca iei un doi , , nu mai ai cum sa iei media 10 la ea ....
Intr-un final aunge la mine , doamne ajuta sper sa iau macar un 8 , ca sa nu imi stric media de 9 pe care o am ... , sper sa ii placa ceea ce am scris aici impreuna cu Emily , bine mai mult ea a scris decat mine , dar na ... bine ea mi-a facut eseul , eu am vrut sa o ajut dar nu a vrut ....
-Eveline Mark !! Ti-ai realizat eseul ?? - calma -
-Da doamna profesoara , l-am realaizat - * ce ma enerveaza ca la ora ei trebe sa vorbim asa cum vorbeste ea elevat ... smr .... ca ea acasa vorbeste asa , cand se enerveaza *
-In sfrasit inca o eleva care si-a realizat eseul pentru azi , poti incepe domnisoara ...
-Multumesc !
Incep sa citesc eseul , de 10 paini pe care mi la facut Emily , sper ca o sa ii placa profei ...
Dupa ce termin de citit :
-Foarte bine domnisoara ! Pentru azi ai un 10! poti lua loc !!!
-Multumesc - ducandu-ma la loc -
Am luat 10 uraaaa!!! Dar meritul este a lui Em'' nu al meu , pentru ca nu eu l-am facut ci ea ...
-Mersi Em' serios ... este mertiul tau ,
-Este al tau , pentru ca tu l-ai citit asa frumos nu eu , eu doar am tastat ca sa zic asa , dar stai linistia eu ma bucur ca ai luat 10 - zambind-
Aud soneria care ne indica pauza , eu ma ridic din banca , vrand sa merg la baie , ies din calsa merg la baie imi fac treaba si merg din nou in clasa , in banca mea .. si observ ca Em'' nu se simtea prea bine ...
-Em esti okey ?? ti-e rau ???/
-.........
-Em'' sper ca nu ai adormit .... -miscand-o -
-...................................
Cand ii introc incet capul spre mine vad ca Emily era ......
****************************************
HEy !!! Insfarsit am pus next sper sa va placa , si ce credeti ca a patit Em'???/
Vaam pupat !!!!!!!!!!!
CITEȘTI
Special Love [YURI]
AdventureMomentul acela în care îți dai seamă ca te-ai îndrăgostit , ca ai găsit în sfârșit persoană potrivită pentru tine , care este frumoasă ,deșteptă ,stilată ,cu capul pe umeri ... Sau momentul în care seara când stai liniștită pe pat , îți dorești...