SAÇLAR

395 9 5
                                    

Merhaba arkadaşlar bu bölümde saçlar hakkında bilgide bulunacağım mesela saçınızı nasıl doğal açıcıyla açarsınız sonra hangi insana nasıl saçlar yakışır ve kaküllülere öneriler...😉

♥︎♥︎

Öncelikle kaküllülere önerilerimden başlayacağım.Bende kahkül kullandığım için bildiğim şeyler bunlar...

Öncelikle eve geldiğiniz gibi kahküllerinizi bir toka yardımıyla alnınızdan alın ve aldığınızda gördüğünüz şeyi tahmin edebiliyorum...
SİVİLCELER,YAĞ BEZELERİ VE KILLANMALAR...
Bunları bende çok yaşadım bunun için en basitiyle yüzünüze maske yapıyorsunuz benim maskem yok derseniz sabunla sabuna alerjim var yada sabun gözlerini yakıyor derseniz en azından bir suyla yıkayın...
Bunu iki hafta falan uygulayın eğer yine bir fark olmazsa bir sonraki bölümüme bir göz atmalısınız...

♥︎♥︎

Sıra geldi hangi insanlara hangi saçlar yakışır benim araştırmalarıma göre saçın bir insana yakışıp yakışmaması o insanın ten renginden yüz şekline kadar değişiyormuş ve biliyorum ki sizde doğru rengi bulmakta çok zorlanıyorsunuz.
Tabikide kesin sonuç değil ama ben bunu uzmanlardan veya kuaförlerden biliyorum...
Koyu tenli ciltler için maalsef doğru  rengi bulmak çok zor arkadaşlar.
Koyu renkli tenleri olan insanlara yakışabilecekler araaında koyu renkler var genelde mesela en iyisi siz tonlama yapın doğal saçınızın yarısını koyu bir renkle boyayın çünkü başka bir yolu yok...
Herhalde açık ten renklileri söylememe gerke yok ama yinede şunu söyleyebilirim ki her renk yakışır...

Ve son kısma da geldik yani doğal açıcı kısmına...
İlk olarak lazım olan malzemeler limon,limon sıkacağı,bardak,süzgeç ve su...
İlk olarak limonu alıyorsunuz sıkıyorsunuz eğer yeterli limonunuz yoksa su yardımıyla çoğaltın.
Sonra bir süzgeçten geçirin bundan sonra limon suyunu uzun bir bardağa koyun saçınızı bardağın içine sokun ve çıkarın...
Son olarak ta iyice yıkanıp saçlarınızı uzun bir süre güneşe tutun veee alın size muhteşem doğal sarı saçlar...😊😊😋😉

Bu günlül bu kadar yeni bölümümde cilt bakımından cilt türlerinden önerdiğim markalardan bahsedeceğim...😊😉😋👋🏻

Kızlar için her türlü tavsiyelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin