Ciltler

271 4 2
                                    

Merhaba arkadaşlar bu bölümde cilt maskelerinden ve makyajdan bahsedeceğim...

İlk olarak malzemeler bal,avakado,yoğurt ve limon.

Öncelikle balı tabağın 4'te 1'ini dolduracak şekilde döküyorsunuz sonra avakadonun yarısını alıp kabuğunun içindeki püre kısmını bir kaşık yardımıyla tabağa döküyorsunuz...
Bundan hemen sonra istüne iyice bir limon sıkıyorsunuz (yarım limon) ve yoğurt ekliyorsunuz son olarakta bir çatal yardımıyla eziyorsunuz vee işte hiç denemedim ama duyduğuma göre hassas ciltlere çok iyi geliyormuş ve rahatlatıcı bir his veriyormuş...

Sıradaki maske ise benden kahküllülere gelsin bu maske bile sayılmaz yani yapmanız gereken şey gül suyu ile limonu karıştırıp problemli bölgeye sürmek bunu tam 2 hafta uygulayın farkı göreceksiniz...

Sıradaki ise makyaj konusu biliyrosunuz ki dünüyadaki kadınların %90'ının güzeliği bir ıslak mendille silinebilir...
Şimdi size doğal makyajın aşamalarını sayacağım...

1-her zaman makyaj yapmadan önce yüzünüzü güzelce yıkayın yada maske yapıp 15 dakika sonra makyaja
başlayın...

2-ilk olarak yüzünüzde lekeler varsa abartısız bir şekilde kapatıcı sürün.

3-sonra ise çok az bir pudra ve allık çok çok az...

4-nemlendirici ruj yani babaylips renk verenleri de var mesela cherry me gibi bir de çok az ama isterseniz üstüne şefaf parlatıcı deydirin ve parmağınızla yayın.

5-pembe yada pastel tonlarında far sürün eğer isterseniz de tonlama yapın fakat bunları yapmadan önce gözeltınıza maske yapmayı unutmayın...

6-eyelinerı ise çok ince çekin biliyorum çok zorlanıyorsunuz çünkü insanların göz kapakları birbiri ile aynı değildir bunun için ise kalıp alın olmazsa da rimel sürün artık ne diyeyim...😋

Veee bu bölümünde sonuna geldik tekrar görüşmek dileğiyle Hoşçakalıın😋😉☺️👋🏻

Kızlar için her türlü tavsiyelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin