3: The next day

8 1 0
                                    

Ma trezesc cu Doruk in gand.. nu pot sa cred cum de ma gandesc la el. Sunt curioasa ce o sa-mi zica azi. M-am dus de am luat-o si pe Eveline.

-Neata Mira! Ce faci scumpo?

-Buna, uite bine vroiam sa te intreb ceva.. ai mai vorbit cu tipul cel nou Doruk?

-Nici nu am vorbit, imi este foarte rusine.. dar nu iti fa griji, stiuu ca el pe tine te place ca am vazut cum se uita la tine, eu si asa mi-am gasit pe alt cineva. Anda mi-a facut cunostiinta cu un tip. E mai mare ca mine cu 4 ani.

-Evee.. esti sigura ca este potrivit pt tine.. sa nu isi pata joc de tine.. Ca stii ca Anda nu e fata serioasa.

-Nu Mira! Pe baiat il cheama Selim. Mi-a spus de atatea ori ca ma iubeste. Mi-a cumparat o mie de lucruri. Sunt super fericita. Cred ca daca ne-am despartii m-as sinucide. Am ajuns sa tin la el mult..

-Ma bucur pt tine.

Am ajuns la liceu si deja il vad pe Doruk cum ma asteapta.

-Neata frumoasa mea! Esti foarte frumoasa.

-Mdaa.. neata.

-Uite. Eu nu stiu mai nimic despre tine. Dar iti promit ca peste o saptamana am sa iti fac o surpriza doar sa-mi acorzi 5 minute si iti pot povestii toata viata mea. Doar sa ma asculti.

-Fie cum spui tu.

Ahh scumpaa mea. O sa te fac eu sa ma iubesti. O sa te fac sa ma cunosti. Daca ai fi a mea nu te-as mai lasa niciodata. O sa vezi ca tu ma atragi foarte mult chiar din clipa in care te-am vazut.

Doamne. Baiatul asta chiar ma place? S-au doar ma insel eu.

***

Trebuie sa nu uit ce mi-a zis mama.. sa am grija cand traversez strada.. trebuie sa-mi cumpar un pacher de gume, si un suc. Trebuie sa nu ma mai gandesc la Doruk. El vrea altceva de la o fata. Eu sunt o fata cuminte. Nu sunt ceea ce cauta el. Dar nu inteleg de ce se agita atat..

Peste o ora. Mira a suferit un grav accident de masina. Este in stare grava la spital. A intrat in coma.

-Fata meaa. De ce nu m-ai ascultat, de ce nu te-ai asigurat cand traversai strada, unde iti era gandul. Fata mea nu ma parasii. Te rog eu revino-ti.

-Mira! Te rog nu ma lasa.. ce o sa fac eu fara cea mai buna prietena a mea. Niciodata nu a fost "doar Mira" si nici "doar Eveline" intotdeauna a fost Mira si Eveline.

-Scumpa mea te rog revino-ti.. nu pot sta o zi sa nu te vad nici sa te aud.. Imi e dor de vocea ta. De privirea ta. Imi e dor de zambetul tau. Te rog trezeste-te.

O iubire imposibilăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum