In urma cu cateva zile am avut un mic incident cu o fata de la a 10-a. Aceasta fiinta mirifica Anda, a fost injosita de catre colegii ei. Din cauza ca eu stiu sa ma imbrac mai bine decat ea. A inceput sa imi zica ca sunt curva ca sunt urata. Eu nu m-am pus la mintea ei. Fiind si cea mai populara din liceu daca ziceam ceva gresit ii stricam combinatiile cu baietii. Ei bine azi cand urcam scarile stateam numai cu ochii in telefon, pana la clasa mea mai era putin. Iesind din clasa de la a 10-a era chiar el. Tipul de care mi-a spus Eveline. S-a oprit pe hol. Se uita la mine din cap pana in picioare. Si eu la fel pe el. Era foarte frumos, ochii ii straluceau. Avea buzele mari, muscabile si sarutabile. In gandul meu se aflau numai perversitati cu acest baiat. Se uita lung la mine si ridica din spranceana. Ma uit la el si intorc repede privirea.
-Buna frumoaso! Muscandu-si buza de jos.
M-am uitat la el dar nu i-am raspuns. Inainte sa intru in clasa m-am uitat inapoi sa vad daca inca se mai uita la mine si ce sa vad? Pe barfitoare de Anda ca a sarit la gatul lui si la sarutat pasional pe gat. Astia sigur sunt impreuna. La ce m-a mai bagat in seama daca e cu ea. Adevarul e ca e un baiat de bani gata care are lumea la picioare. Inclusiv pe Anda.
A doua zi o vad pe Anda la poarta liceului sarutandu-se cu un alt baiat. Doamne fata asta e nebuna. Merg mai departe si imi vad de treaba mea. O data ajunsa in clasa. Il vad pe baiatul de la a 10-a stand pe banca mea. Ma duc sa-mi pun geanta pe scaun si ma prefac ca nu ma intereseaza. Ma uit fix in ochii lui. Si el imi zice:
-Buna! De ce nu vorbesti cu mine? Chiar atat de urat sunt? Ma numesc Doruk, tu cum te numesti?
-Mira, incantata. Te rog lasa vrajeala esti un baiat de bani gata care crede ca agata orice fata cu o simpla vorba aruncata in vant.
-Dar nu este asa!
Fata asta mi-a pus capat. E nebuna. Cum sa fie vrajeala. E prea frumoasa. Nu ma pot abtine sa vorbesc intr-un fel, eu asa sunt obisnuit sa vorbesc cu fetele.. Vad ca ea este o fata mai speciala, poate din cauza asta mi-a atras atentia, este o fata simpla, nu fumeaza, nu sta cu baietii, este mai retrasa. Este o fata cuminte, daca vreau sa o cuceresc trebuie sa invat sa vorbesc frumos. Dar azi numai e timp caci orele sunt pe sfarsite. Dar maine am sa o astept in fata liceului si am sa stau de vorba cu ea, cu toate ca sunt eu mai rusinos dar asta este.
-Pa Mira! Ne vedem maine de dimineata am sa te astept sa vorbim.
-Pa!