Okulun İlk Günü

37 0 0
                                    

tatilin son gecesi herşeyin güzel olduğu galiba mutlu olduğum son andı okullar sabah açılacaktı. Meslek lisesi işin hazır sen sadece okuldan kaçma yeter geçersin benzeri nasihatlarımı almıştım. bana benden yakın olan Best friendime iyi geceler diyip uyudum. Yine geç kalmıştım zaten nereye erken gittik ki neyse üstümü başımı giyip 2 liramı alıp çıktım (fakir amk) okula geldiğimde dershaneden tanıdığım yahya ile konuştum sonra sınıfı aramaya gittim tuvalete girip bi kendime bakıyım dedim sonuçta cool insanız yani o zamanlar. üstümü düzeltip sınıfın kapısını açtım içeri girdim hırkamı çıkardım ayaklarımdan yukarı doğru kafamı kaldırdım kızı gördüm nasıl anlatsam böyle rüzgar saçını denize çevirmişti Medusa gibi büyüleyici hafif çekik gözleri, o ısırmalık elma yanaklar kalbimi durduramıyodum kalbim ağzımda atıyodu sanki elim karıncalandı hayatımda ilk defa böyle bi his yaşadım pencere kenarında 2. Sırada oturuyodu hemen önünde ilkokul arkadaşım yanına gidip oturdum arkamı bi kez döndüm hani tanıdık var mı diye göz göze geldik önüme döndüm arkama bakmaya korkar oldum öyle bişey işte. hoca geldi kendini tanıttı sıra bize geldi tanıttım kendimi oturdum sıra o kıza geldiğinde can kulağıyla dinledim adı yağmurmuş isme bak böyle isime böyle roman böyle şiir böyle şarkı sözü az gelirdi gün sonuna kadar sus pus oturdum yerimde son zil sesi çaldığında büyük bi hızla çıkıp eve gittim yağmur isimlerine baktım aradım taradım...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 27, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ergen Aşkı Mı?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin