XOXO HIGH SCHOOL

933 10 11
                                    

Kedengaran bunyi bising di korido school xoxo high school ..
"Wey asl bising sng ni" "nth la ak pun xthu la .. Dh la ak nk study pun xleh" kata tiffany kpd tae hee .. Ak nk je maki si V tu "kata tae hee .. Eh ! Bising la ! Rimas ak !!" Tiba ² taeyeon bangun dri kerusi dn pergi ke arh bunyi bising itu ..
Woi ! Xblh diam ke !? Ak nk study pun xleh !" Mrh taeyeon tethadap V,baekhyun,sungoh n xiumin ..
Eh ? Yg sibuk knp ? Aduh .. Menyemak je .. Kata V terhadap taeyeon .. Tiba ² hani menampar sungoh .. Satu sklh sunyi ..
"Yah ! Klu nk kt perempuan tu pergi la !!! Mrh hani .. "Hani buat bersabar la ..." Pujuk tae hee
"Mcm mne nk sbr dh dye curang !! "Jerit hani sekuat hati .. "Sungoh oppa ! " seseorang memanggil sungoh dng suara gedik nye nk mampos(MMG GEDIK XD)"tu spe ? Ha ? Kekasih baru awk kn ! "Mrh hani terhadap sungoh .. "Woi perempuan ! Jaga sikit adab ko kt dye k ." kata hyuna .. "Dye bf ak ko spe nk masok campur" "owh mslh peribadi rupanya" kata V .. "Eh sejak bila dye bf ko ?jgn nk perasan blh x ?" Kata hyuna ... Tiba ² hani menampar sungoh lgy skli .. "Eh jum la kita pergi dri sini" kata tae hee .. Hani tidak berkata ape ² .. "Eh sungoh ko ni asl curang sng ngan hani !" Mrh xiumin .. "Mian la ak xsangka yg dye blh tahu" eh ² senang la ko ckp kn ? Ko ni mmg xsyg kt hani kn "? .. Ak syg kt dye gegila .. La .. Bkn ak xsyg "hbis klu ko syg dye knp ko curang ngan dye ha ! Knp !!" V menghentak meja .. "Eh skrg ak nk ko putus ngan hyuna !!! Skrg .." Baekhyun mula menendang pintu kls ..
*********
"Hani dh la" "aah la hani .. Abaikn la dye tu ak tw hubungan dorang xkn kekal" kata tiffany .. "Sbr la bnyk ² eh hani"
Tiba ² telefon berbunyi [lgu superfly]
"Ha nk ape call ni ?"
"Jum jumpa jp"
"Nk buat ape?"
"Adelah his bnyk tny plk"
"Emm yla la"
"Jumpa kt tmp biasa eh"
"Yla"
Eh korang ak nk g jumpa seseorang jp .. Blh tolong jga hani x ?"
"Blh je"
"Okey tq"
*di tmp rashia V n tae hee *
"Ade ape nk jmp ni"
"Sorry la psl sungoh tu"
"Em sokey la"
"Tae hee"
"Ye"
"Tujuan sy nk jmp awk ni bkn psl sungoh n hani tpi .."
"Tpi ape ?"
"Sebenarnya ........ Sy
Belum sempat lgy V memberitahu tiba ² terdengar mcm ade org bergaduh ..
"Eh jp tu bkn ke suara hani ? Eh jum"
"Sebenarnya sy suka awk .. Tpi .. Sy xsempat beritahu .. "
"Cpt la V "
"Okey ²"
Tiba ² tae hee ternampak sungoh bercium dng kei ..
Tae hee hendak menegur sungoh tpi dye xnk ambik kesh.. Tae hee terus menuju ke klsnye ..
"Eh ko ni knp ha ? Xde laki lain ke ?" Kata hyuna kpd hani
"Ak yg patut bersama dye bkn ko" smbil termenung ..
"Ehwah ² hye ! Betina ! Dengar sini sungoh tu bf ak ! Hak ak ! Bkn ko ! Ak yg patut bersama de bkn ko" menunding jari .
"Hyuna ! Stop !" Kedengaran satu sklh mula sunyi .. V yg hdk tegur tae hee . hny mendiam km diri nye .. Mane xnye gila klu spe tegur masa tae hee tengah mrh ..
"Eh ko ni menyemak psl ?"
"Eh kwn ak suka hati ak la ! Yg ko spe nk tunding jari kt hani ! ? Nk ak potong guna pisau ke jari ko tu ha !? "Tiba ² tae hee mendekati hyuna ..
"Eh ko xlayak la nk tunding jari kt dye .. "Tae hee menunding jari
Tiba ² sungoh dtg ..
"Eh knp ni ?"
"Eh ko xyh sbuk la sungoh !"
"Knp plk ?"
"Ko kata knp ? Eh ko ni mmg curang kn ? Ha !"
"Ape bukti yg ak ni curang ? "
"Bukti ak nmpk ko bercium ngan kei kt loker yg tersorok kn ?"
"Mne ade la ! Tu slh fhm !"kata kei
"Woi perempun bodo ! Ko igt ak ni buat la ! Haa !!"tae hee mula menyepak almari yg berada dlm kls itu ..
"Ape bukti ko "
"Masa ak otw nk g kls ni ak ternmpk korang bercium la !! Ko igt ak ni buat la !! Haaa !!! " mula menendang meja
V hny diam sahaja .. Keran takut utuk menyampuk .. Nnty xpsl ² kena penyepak free ..
"Tae hee dh la bwk bersabar la "
Tae hee mula mendekati kei dn menarik rmbut nye .. Dn membawa kei ke tmp dduk hani ..
"Eh eh ! Ak nk ko mintak maaf kt hani ! Skrg !!" Tae hee mula mengamuk
"Hani sy mintak maaf " ..
Tae hee mula menampar muka kei dengaf perasaan mrh nye .. Dn dye menarik rmbut hyuna ..
"Mintak maaf skrg !!!!!!!!" Tae hee mengamuk habis habisan..
"Mianhae hani "
Tae hee menampar mua hyuna ..
Dn tae hee mula menarik kedua² nye skli .. Dn menampar sekuat hati nye .. Dng perasan mrh nye ..
"Tae hee dh la pls"
"Jebal tae hee !"
Tiffany dn taeyeon memujuk tae hee
"Dengar sini klu ak nmpk muka korang dua siap la !!" Mrh tae hee kpd hyun n kei ..
"V bwk tae hee pergi dri sini pls"
V mula nenarik tangan tae hee ..
V menyandarkn bdn tae hee ke dinding .. V mula mencium tae hee selama 20 minit ..
[#]MIAN KLU XBEST

ByuntaeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora