Capitolul I - Descoperirea

74 7 4
                                    

Kamir , Lory si Maya , cele 3 surori , traiau în Londra , intr-o casa parasita , doar cu tatal lor.
Tatal lor era foarte protector deoarece mama lor murise si ii era frica sa nu le piarda si pe ele.In schimb le ducea in fiecare zi la ora 17 sa priveasca impreuna turnul Big Ban. Asta le placea foarte mult deoarece si mamei lor ii placea sa se uite la ceas , ca si cum ar fi vazut ceva special. Ele se uita numai la ora 17 deoarece la ora 17 fix , cand a sunat ceasul ,mama lor s.a stins.
Ele nu si.au dat niciodata seama ce vedea asa deosebit mama lor la ceas si se tot uitau , dar nu vedeau nimic. Intr-o noapte , fetele au avut un vis comun , pe mama lor care privea ceasul si spunea: ,, Sper ca intr-o zi sa vada si fetele mele portalul si sa ma gaseasca , este ultima seara alaturi de ele pana sa fiu dusa definitiv pe taramul Big Ban..."
A doua zi cand Kamir , Lory si Maya si-au povestit ce au visat , au inceput sa isi puna intrebari. Urmatoarea zi cand s-au dus sa priveasca ceasul s-au uitat si mai atent si au observat...
Au observat un om care era pe post de cuc . Acestea s-au dus la el , iar acesta le-a intrebat :
-Voi sunteti ficele lui Maryel ?
-O sti pe mama? au zis toate 3 in cor.
-Suntem buni prieteni...
-Cum adica sunteți??? Ea a murit de mult.
-Ba nu , ea traieste...
-Unde ,unde este ? au raspuns ele uimite
-O vai , este deja ora 18 , nu mai pot sta . Iar omul misterios pleca in fuga.
Fetele au inceput sa il umareasca pana au ajuns la subsolul turnului , intr-un loc ascuns , unde se afla un portal care ducea in alta lume . Atunci fetele si-au dat seama ca acolo trebuie sa fie mama lor ,asa ca au intrat in portal.

Big BenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum