Kamir, Lory si Maya au intrat in portal . In fața ochilor au vazut 4 palate pe care scria : ,,Palatul Printesei Kamir " , pe al doilea ,,Palatul Printesei Lory" , pe al treilea ,,Palatul Printesei Maya" ,iar pe al patrulea ,,Palatul reginei Maryel si a regelui Will"
Fetele au ramas socate pentru ca numele lor si a parintilor lor erau scrise cu aur pe palate. Ele vrând sa vada dacă în palatul părinților lor era mama lor. Au alergat repede spre el și l.au găsit la poarta pe omul misterios. Acesta le.a intrebat:
-Ce e cu voi aici ?
-Te-am urmărit sa vedem unde te duci deoarece ai spus ca o cunosti pe mama. Este cumva aici ?
-Da , este în palatul acesta , dar trolul Maximus nu lasă pe nimeni inauntru. Ea a fost răpită acum mult timp. Regele Will în fiecare noapte vine și încearcă sa învingă trolul și sa o salveze pe mama voastră ,dar nu reușește.
-Tatal nostru ???
-Da...
-Noua de ce nu ne-a spus nimeni de acesta lume ?
-Nu am vrut sa va igrijoram.
-Eu zic ca mai rau ati facut , spuse Kamir. O putem salva cumva pe mama?
-Legenda spune ca doar iubirea adevărată o poate salva de vraja trolului.
-Iubirea noastră este una sincera , nici o iubire nu se compara cu iubirea intre părinți și copii !
-Eu zic sa nu va riscați , trolul este foarte periculos !
-Nu ști cum e sa stai departe de mama ta ,ne este foarte dor de ea. Eu mă risc pentru ea , spuse Kamir.
-Și eu cred la fel ,adăugă Lory.
-Aveti dreptate ,adaugă sora cea mai mica , Maya.
-Si ia stai așa , noi suntem prințese ?
-Da , voi aici v-ati nascut , iar mama voastră v-a trimis în lumea normala pentru a va proteja !
-Bine....sa trecem la treaba , avem nevoie de antrenament pentru a învinge trolul...
-Bine , de mâine incepem!
CITEȘTI
Big Ben
AdventureAceasta este o carte de aventura , in care Kamir , Lory si Maya descopera o lume noua , unde o gasesc pe mama lor , care era rapita , dar toata lumea credea ca e moarta , inafara de tatal lor , pe nume Will , care in fiecare noapte incerca sa o salv...