Capitolul III -Trolul Maximus

24 5 0
                                    

Antrenamentul incepuse.Fetele se tot chinuie de 3 ore sa învețe tehnici magice pentru a invinge trolul.Fiecare in palatul ei , împreună cu vrăjitorii personali , învață multe vrăji , sa zboare , sa facă o sfoara infinita cu care il pot prinde pe Maximus , și multe altele.
Veni seara iar Will se pregatea sa vina sa își mai încerce norocul în prinderea trolului , dar nu le gasea pe fete.Le-a căutat peste tot , dar nu le-a găsit. Atunci s-a gandit ca poate au aflat de portal...dar nu ar fi avut de unde...doar daca ar fi vorbit cu cucul de la ora 17 din ceas.Atunci fix în acel moment s-a dus la portal.A trecut pe partea cealaltă si l-a gasit pe omul misterios.L-a intrebat daca le-a vazut pe Kamir , Lory si Maya, iar omul i-a raspuns :
-Da , au venit de ieri pentru a începe pregatirea pentru infruntarea lui Maximus.
-Nu....o vai...nu vor putea niciodată sa il invinga , eu ma tot chinui de 10 ani si nu am reusit decat sa ma aleg cu rani grave. Unde sunt fetele acum ?
-La palatele lor , se antreneaza cu vrajitorii.
-Trebuie sa ma duc si sa le spun sa se intoarca acasa.
Regele Will pleca spre palate , dar când ajunse era prea tarziu , printesele plecara spre palatul cel mare. Acestea au ajuns si au strigat : ,,Trolule Maximus , coboara daca ai curaj !" Trolul a raspuns : ,,Cine sunteti si cum indrazniti sa va adresati asa in fata mea , nu stiti cu cine va puneti !?"
Fetele revoltate , au intrat in palat .
Trolul cand le-a văzut a început sa râdă zicand :
-Voi fetitelor chiar aveti curaj !
-De ce nu am avea ,noi suntem ficele Reginei Maryel si a Regelui Will.
-Oooo , ati venit sa va salvati mama. Si cu ochii inchisi va pot invinge , nu aveti nici macar o singura sansa , dar eu va provoc la un duel , cine castiga ia regina , maine la ora 13 fix , la arena centrala a palatului ne vom confrunta cu magie.
-Acceptam ! Au spus hotarate fetele deodata.
-Hahaha , voi chiar credeti ca ma veti invinge , ce amuzant !
-Noi nu credem...noi stim ca te vom invinge !
-Atunci pe maine ! Si trolul pleca razand.

Big BenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum