Multimedia ilker
an fark ettim kısa superior gecelik hemde kırmızı gecelik inmemeliydim. Ilker bacaklarda gözünü kaldırmaya çalışırken "Aleyna Savaş ta kalacakmis bende burda kalicam"dediginde bakışları nihayet yüzüme kalmıştı. Bende hemen Aleyna ya hemen bu durum hakında mesaj ati ö ise benim odanın yanında misafir odası olduğunu ve order yatmasinisoylemmem gerektiğini söylediIlker in bakış açısı
Kapıyı açtığımda da Savaş a söylemiyorum. Sevgilisi için beni ekti. Ama bu manzarayı görmek için sirf sokakta yatarım. Melis i 2 aydir takip ediyordum ikiz benim olmalı düşüncesi izledim. Ona zarar gelmesini istemiyordum. Bu görüntü ama ...
Melis götunu örtmeyen bir gecelik ile karşıma geldi. Geceligin çok fazla dekolte vardı. Gözümü bacakların dan ayirdigimda na Aleyna nin savaş ta kalacağını söyledim .Oda büyük nin ihtimal ile Aleyna ya mesaj atıyordu . Sonra beni carip kendi odasını gösterdi benim odami.Elinde bir erkek tisortu getirdiginde istemsiz kasları mi canım vé " bu kimin tisortu dıye sordum oda erkek tisortu giydiği ni ve cok rahat olduğunu söyledi.
...
Tişört u verdikten sonra Melis kendi odasına gitmişti. Bense uymadığı içi 3 saat sonra Melis in odasına gittim . Melis in yatağına girdim (fesat düşünmeyin) ve onu gösume yaşadım oda dünden razi gibi bana ahtapot gibi sarıldı. Bu potenti hemen resmini çektim. Telefon sesinden herhalde Melis uyanamaya başlamıştı. Melis gözlerini açtığımda " bu bir rüya "dedim Melis ise "ben rüyamda seni niye görüyorum "dei " çünkü ben çok yakışıklı zeki zengin hayran kalınca bir erkeğim" dedim . Sonra ise " yakışıklı sin kabul ama davranışlar tarz değil sin , çıkar üstünü başkalarına bakiyim dediğinde yüzümde bir siritmaya belirdi üstüme çıkarıp onu konuma yaşadım ö arada Melis uyumuştur. Tam opeceken deniz aşkım ne yapıyorsun dedi . Şinirim bozulduğu için hızlıca yataktan kalkıp misafir odası na gittim . Ve yatim.Deniz kim? Hemen adamlarına mesaj attım. Deniz kim onu öğrenecek ler 15 nda sonra mesaj geldi Deniz Melis in eski sevgilisiydi.