Primjetila sam da puno ljudi furaju tu neku pozitivu,nose majice sa pozitivnim natpisima,sve drustvene mreze su im ispunjene pozitivnim slikama sama pozitiva oko njih.I stvarno su super te slikice,kad ih procitas bas ti daju snagu,i sve je to super dok te nesto ne slomi.I onda sva ta pozitiva padne u vodu.Nikakva slika,nikakva pjesma nista ti ne znaci tad.Ako malo pogledas oko sebe,svatko je tuzan.Svima mozes u ocima nas tugu,sami problemi oko svakog.Pozalis se nekome,i on ce ti pocet nabrajat svoje probleme.Ljudi zive zivot,a ni ne znaju zasto.Cekas da prode ponedjeljak,da dode petak,da dode godisnji,da dode neki praznik usred tjedna,pa da spojis i imas produzen vikend,cekas da se naspavas,cekas ljeto,cekas mirovinu i tako cijeli zivot nesto cekas.Zaboravis koliko su vazne one male stvari,stalno pricam o njima,a i sama zaboravim na njih.Zaboravis koliko znaci jedan osmijeh,zagrljaj zaboravis na to.Htjela sam rec,da je okej ne bit okej.Nitko nekad nije okej,i to je okej.Ljudi smo,normalno je ako nekad nije nas dan,tjedan,mjesec,godina.Normalno je plakati zbog necega,to je sve normalno.I normalno je da neke stvari bole,ali ta bol ce sa vremenom presestat.Objasnit cu to ovako:kad se porezes dode rana,ta rana polako zacijeljuje,mozes ubrzat postupak zacijeljivanja ako stavis nesto na tu ranu,i nakon rane ostane oziljak koji opet moze uklonit nekim sretsvom,ili ostane oziljak,koji se kasnije sve manje primjeti.Tako je isto ovdje,netko te povrijedi,ili ti se jednostavno nesto ruzno dogodi,budes slomljen i treba vremena dok se ponovno oporavis.Ako imas srece,imat ces uz sebe neku osobu koja ce ti pomoc ubrzat to oporavljanje,i kasnije ces se i dalje sjecat toga,samo ce bol nestat ili oslabit.
YOU ARE READING
Procitaj ako zelis da ti zivot dobi smisao
RandomZao mi je ako si mislio da je ovo neka prica koja ce ti pomoc da zamislis neki bolji svijet.Ali ovo je samo glupost koju pisem kad mi previse stvari bude u glavi.Ne moras procitat ako neces,ali mozes procitat ako hoces.Fuck logic.