İcindekleri anlatmak zordur bazen.sen susarsin gozlerin konusur.gozlerinin konustugunu herkez gormez.sadece seni hissedenler gorebilir.sokakta yuruken hic dikkatli baktin mi bi insana? O belki cok uzgun belki cok mutlu belki kafasi karişik.belki asik oldu belki nefret etti.dikkatli bak gozlerine mimiklerine hareketlerine bak. Anca oyle hissedebilirsin bi insanin ne hissettigini.bir gun yuruyordum sahilde hava ilk bahar havası. oturdum her zamanki bankima.ne guzel kokuyorsun deniz. Ne kadar safsin.herzamanki gbi ritim caliyor dalgalarin.dikkali dinlemeliyim.konusuyor benimle hissedebiliyorum. Derdimi anlatsam sana dalgalarin goturur mu cok uzaklara. Belkide beni goturmelisin burdan butun dertlerimi arkamda birakip. Ya goturdugun sehirde yikilirsa ustume? Bu sefer naparim. Hic sıkılmadan izlerim seni. Bu sessizligin neden? Biri mi kirdi seni? Cok sert carpmaya basladin kiyilara. Yagmur yagmaya basliyor. Yoksa agliyor musun? Yuzume yuzume carpiyor damlalari. Yag yagmur yer yuzunde onca pislik var. Sonra gene gunes ac melekler nur sacsin etrafa mutlu olsun insanlar hep mutlu, uzuntu nedir hic bilmesinler.hep birbirlerini sevsinler.ama bir tek sey olsun dilleri degil gozleri konuşsun...